Blog

Blog

Papierová faktúra je už skutočne retro

Prečo by ste po návrate z práce mali zo schránky okrem novín a reklamných letákov vyťahovať aj hŕby faktúr za všetky služby? V 4ke veríme, že sa to dá aj inak.

Prehľad o aktuálnej spotrebe môžete mať kedykoľvek potrebujete, nie len raz za mesiac pri doručení faktúry do poštovej schránky, či emailu

Skúste to cez internet

Vďaka dátam od 4ky to zvládnete aj zo svojho mobilu.

Moja zóna prihlásenie

1. Na webe 4ka.sk prejdite do sekcie Moja zóna. Ak ešte nie ste registrovaní, vytvorte si nový účet. Registrácia je bezplatná a trvá iba niekoľko minút. Na registráciu bude potrebná iba vaša e-mailová adresa. Na zadanú e-mailovú adresu vám príde potvrdzovací e-mail s odkazom, ktorým  dokončíte registráciu.

MOja zóna registrácia používateľa

 

2. Po prvom prihlásení vám odporúčame spárovať si vaše 4kárske telefónne číslo s vaším účtom v Mojej zóne. Čísla si k svojmu účtu môžete priradiť na obrazovke Správa čísel. Na pridanie telefónneho čísla je potrebné overenie cez SMS kód, ktorý vám zašleme.

Moja zóna správa čísel

3. Vyplňte si online vaše fakturačné údaje, aby sme vám faktúry vystavovali v požadovanom formáte. Ak si fakturačné údaje nevyplníte, budeme vám vystavovať anonymné zjednodušené faktúry.

4. Využívajte všetky výhody Mojej zóny naplno!

Na obrazovke Aktuálny zostatok vidíte váš zostávajúci kredit a zostávajúce voľné jednotky v aktívnych balíkoch alebo nových paušáloch TO. Všetky faktúry za transakcie realizované prostredníctvom portálu Moja zóna nájdete uložené na obrazovke História dobití. K faktúram máte prístup kedykoľvek a nikdy ich nestratíte. Nemusíte nič tlačiť ani skladovať doma hŕby papiera. Všetko máte komfortne k dispozícii kedykoľvek online.

Aby bolo používanie vášho čísla v 4ke ešte pohodlnejšie, skúste si nastaviť Pravidlá na dobitie kreditu. Zvoliť si môžete dobitie pri poklese pod určitú hranicu alebo dobitie vo vybraný deň. Všetky pravidlá sa realizujú pohodlne z vašej platobnej karty. Údaje o karte sú bezpečne uložené u nášho partnera Tatra banky.

Ak využívate niektorý z našich nových paušálov, odporúčame vám aktivovať si platbu priamo z platobnej karty. TO. sa obnoví automaticky po prečerpaní dát v sieti 4ka alebo po uplynutí platnosti. Moja zóna vyrieši všetko za vás. Zabudnite na zriaďovanie inkasa, opisovanie variabilných symbolov v rozhraní internetbankingu alebo dokonca platbu poukážok na pošte. Všetko sa uhradí automaticky, bezpečne a faktúru budete mať uloženú online vo vašom účte.

Dá sa to aj tradične cez SMS

Overenie stavu zostatkového kreditu, voľných minút, SMS a dát si viete skontrolovať aj prostredníctvom SMS správy v tvare “SPOTREBA” na skrátené telefónne číslo 950. Výšku kreditu zistíte aj po vytočení telefónneho čísla *55#. Ak potrebujete poradiť, môžete sa s nami spojiť napríklad cez web chat alebo na Zákazníckej linke 950.

Zdielať článok:

Facebook Twitter Google