Je to jednoduché

Prenos čísla vybavíme za vás

Trvá to len 4 pracovné dni

Za prenos čísla nič neplatíte

Preneste si číslo k nám a odmeníme vás

Zľava 2€

Zľava 2 € zo SLOBODY+ alebo SLOBODY DÁTA mesiac čo mesiac, pri objednaní cez náš eshop.

Viac o našej zvýhodnej ponuke si prečítajte/sa dozviete tu, alebo v časti Vaše najčastejšie otázky.

Naše TOP produkty môžete využívať už na druhý deň po zadaní žiadosti o prenos čísla

1 GB
v SR a EÚ
100
MIN alebo SMS
v SR a EÚ

Bez viazanosti

5 €
Detailné informácie
Najobľúbenejší
1 GB
v SR a EÚ
300
MIN alebo SMS
v SR a EÚ

Bez viazanosti

9 €
Detailné informácie
Top Ponuka
Neobmedzený objem dát
v SR (z toho 3,78 GB v EÚ)
Neobmedzené
MIN alebo SMS
v SR a EÚ

Bez viazanosti

22 €20 €
Detailné informácie
Ako si prenesiete číslo
 
 

Cez SMS, ak už máte 4ka SIM KARTU

 

S kúpou SIM karty na ktoromkoľvek predajnom mieste

Prenos čísla cez web/eshop
  1. 1. Objednajte si 4ka SIM KARTU s novým paušálom SLOBODA a v košíku potvrďte váš záujem o prenos čísla.
  2. 2. Kuriér Slovenskej pošty vám doručí 4ka SIM KARTU a podpíše s vami potrebné dokumenty.
  3. 3. Proces prenosu je spustený. Dátum prenesenia vášho telefónneho čísla vám oznámime SMS správou.

Počas prenosu telefónneho čísla môžete ihneď používať nové 4ka číslo. Po úspešnom prenose bude vaše pôvodné číslo prenesené na 4ka SIM kartu.

Prenos čísla cez SMS

Ak už máte 4ka SIM KARTU, stačí poslať SMS. Je to jednoduché. Z čísla od iného operátora, ktoré si chcete preniesť do 4ky, pošlete SMS v tvare: PRENOS (medzera) 4ka (medzera) mobilné číslo vašej 4ka SIM karty (medzera) PUK kód vašej 4ka SIM karty (nájdete na plastovej kartičke, z ktorej ste si vylúpli SIM kartu) na číslo 0950 100 100

Príklad SMS:
PRENOS 4KA 0950123456 78965432

  1. 1. Objednajte si 4ka SIM KARTU s novým paušálom SLOBODA a v košíku potvrďte váš záujem o prenos čísla.
  2. 2. Kuriér Slovenskej pošty vám doručí 4ka SIM KARTU a podpíše s vami potrebné dokumenty.
  3. 3. Proces prenosu je spustený. Dátum prenesenia vášho telefónneho čísla vám oznámime SMS správou.

Počas prenosu telefónneho čísla môžete ihneď používať nové 4ka číslo. Po úspešnom prenose bude vaše pôvodné číslo prenesené na 4ka SIM kartu.

Prenos čísla cez web/eshop
  • Údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom.

  • Preto si aktualizujte alebo skontrolujte svoje údaje u súčasného operátora (pozrite si faktúru alebo zmluvu, aby ste sa uistili, že tel. číslo, ktoré chcete preniesť nie je vedené na iného rodinného príslušníka).
    Napr. Ak si chcete preniesť číslo do 4ky, je potrebné, aby vaša aktuálna SIM karta od súčasného operátora a nová 4ka SIM karta boli registrované na rovnaké rodné číslo/v prípade spoločnosti na rovnaké IČO.

  • Ak máte u súčasného operátora produkt s viazanosťou, súčasný operátor si voči vám môže uplatniť zmluvnú pokutu. Na to si treba dať pozor. Z tohto dôvodu odporúčame žiadať o prenos tel. čísla až po uplynutí viazanosti.

  • Aby prenos prebehol hladko, majte vysporiadané všetky záväzky voči vášmu súčasnému operátorovi (kontrola zaplatených faktúr). V opačnom prípade môže byť žiadosť o prenos zamietnutá.

  • Ak si nie ste istý, na akého operátora je vedené vaše tel. číslo, môžete si to overiť v aplikácii pre overenie telefónnych čísiel

  • Ak ste všetko urobili správne, nič nebráni hladkému prenosu tel. čísla.

Neviete si vybrať správnu SLOBODU alebo potrebujete poradiť s objednávkou?

Dajte nám na seba kontakt a telefonicky vám pomôžeme s výberom a procesom objednávky.

ODOVZDAŤ KONTAKT

Overenie telefónneho čísla

V aplikácii pre overenie telefónnych čísiel môžete zistiť, či je užívateľ s daným telefónnym číslom účastníkom mobilnej siete 4KA prevádzkovanej spoločnosťou SWAN Mobile, a.s.

Overiť číslo

Vaše časté otázky

Ponuka platí pre každého, kto si v období od 21.6.2021 do 30.9.2021 (vrátane) v našom 4ka e-shope požiada o prenos čísla do 4ky na novú 4ka SIM kartu spolu so SLOBODOU+ alebo novým dátovým paušálom SLOBODA DÁTA.

Odmena teda neplatí už na aktívne číslo v 4ke, ale iba pri požiadaní o prenos čísla do 4ky cez náš 4ka e-shop.

Kuriérovi na dobierku (resp. pri platbe kartou online) zaplatíte štandardnú cenu vybraného paušálu, pričom 4ka vám po aktivácii vašej novej 4ka SIM karty následne jednorazovo vráti kredit vo výške 2 Eur späť na vašu 4ka SIM kartu.

Ďalšie obnovy SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA (po 30 dňoch) už získavate automaticky so zľavou -2 Eur, za predpokladu, že na vašej SIM karte bude dostatok kreditu alebo je nastavená aktívna úhrada služieb z platobnej karty v Mojej Zóne/Appke Moja 4ka.

Najneskôr do 30 dní od prvej aktivácie SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA si pod vaším účtom v Mojej Zóne (https://www.4ka.sk/moja-zona) alebo aplikácii Moja 4ka (https://www.4ka.sk/moja-4ka)nastavte prístup k vášmu číslu, aktivujte si platbu kartou a máte to bez starostí.

Údaje na zmluve musia byť rovnaké na strane pôvodného a nového operátora, inak predošlý operátor prenos zamietne.

Čo sa musí zhodovať:
V prípade fyzickej osoby: prenášané tel. číslo, správne zadaný odovzdávajúci operátor, meno, priezvisko, rodné číslo, trvalý pobyt.
V prípade firmy: prenášané číslo, správne zadaný odovzdávajúci operátor, meno, priezvisko, rodné číslo, trvalý pobyt (osobné údaje štatutára) + obchodné meno, IČO a adresa podnikania

Ak máte u svojho pôvodného operátor záväzok, pôvodný operátor Vám pravdepodobne vystaví doúčtovaciu faktúru s poplatkami, napr. aj s doúčtovaním zmluvej pokuty. Preto vám odporúčame overiť si u pôvodného operátora či máte takýto záväzok, uskutočnite prenos čísla po jeho skončení alebo po akceptovaní poplatkov z vašej strany.

Prenos telefónneho čísla zvyčajne trvá do 4 pracovných dní. V prípade, ak si požiadate o prenos vášho telefónneho čísla cez náš 4ka e-shop, prenos čísla začíname počítať odo dňa podpísania potrebných dokumentov, ktoré Vám na podpis donesie kuriér.

Výmena pôvodnej SIM karty za 4ka SIM kartu v mobilnom telefóne/zariadení je nutná. Nakoľko prechádzate a budete využívať služby a sieť iného operátora, je potrebné mať SIM kartu nového opeátora, ktorá spolupracuje so systémami a sieťou. Na novú SIM kartu sa vám samozrejme prenesie vaše pôvodné telefónne číslo, na ktoré ste zvyknutý.

Možnosť prenášať si spolu s číslom aj kredit medzi dvoma sieťami operátorov nie je možný. Zo zákona má zákazník právo požiadať pôvodného operátora o úhradu/vrátenie zostatkového kreditu na účet, a stačí to požiadať vášho pôvodného operátora.