K novému mobilu zľava až 210€! Objednaj so SLOBODOU+ alebo SLOBODOU DÁTA a ušetri so 4kou.

Získať BONUS za prenos je jednoduché


Čím dlhšie ste s nami, tým viac ušetríte

Najlepšie vám to vysvetlíme na príklade

Kúpiť SLOBODU

Vyberte si z našich nových paušálov, na ktoré si môžete preniesť svoje číslo

Ako si prenesiete číslo
 

Online na
webovej stránke

 

Cez SMS, ak už máte 4ka SIM KARTU

 

S kúpou SIM karty na ktoromkoľvek predajnom mieste

Prenos čísla cez web/eshop
  1. 1. Objednajte si 4ka SIM KARTU s novým paušálom SLOBODA a v košíku potvrďte váš záujem o prenos čísla.
  2. 2. Kuriér Slovenskej pošty vám doručí 4ka SIM KARTU a podpíše s vami potrebné dokumenty.
  3. 3. Proces prenosu je spustený. Dátum prenesenia vášho telefónneho čísla vám oznámime SMS správou.

Počas prenosu telefónneho čísla môžete ihneď používať nové 4ka číslo. Po úspešnom prenose bude vaše pôvodné číslo prenesené na 4ka SIM kartu.

Prenos čísla cez Moja zóna

Máte aktívnu 4ka SIM kartu, na ktorú si chcete preniesť svoje číslo od iného operátora? Vybavte prenos čísla do 4ky v Mojej zóne.

  1. 1. Prihláste sa do Mojej zóny pomocou vášho prihlasovacieho emailu a hesla.
  2. 2. V ponuke Nastavenia – Správa čísiel pridajte prístup k vášmu telefónnemu číslu od 4ky. Pridanie čísla je zabezpečené overením cez SMS kód.
  3. 3. V ponuke Moje služby a prehľady – Detail čísla vyberte číslo od 4ky na ktoré sa má preniesť číslo a kliknite na Žiadosť o prenos čísla do 4ky.
  4. 4. Vyberte možnosť „Mám aktívne číslo“ alebo „Mám odpojené číslo“ u pôvodného operátora a vyplňte formulár. Možnosť „Mám aktívne číslo“ je zabezpečená overením cez SMS kód.
  5. 5. Proces prenosu je spustený. Dátum prenesenia vášho telefónneho čísla vám oznámime SMS správou.

Po úspešnom prenose bude vaše pôvodné číslo prenesené na 4ka SIM kartu.

Prenos čísla cez SMS

Ak už máte 4ka SIM KARTU, stačí poslať SMS. Je to jednoduché. Z čísla od iného operátora, ktoré si chcete preniesť do 4ky, pošlete SMS v tvare: PRENOS (medzera) 4ka (medzera) mobilné číslo vašej 4ka SIM karty (medzera) PUK kód vašej 4ka SIM karty (nájdete na plastovej kartičke, z ktorej ste si vylúpli SIM kartu) na číslo 0950 100 100

Príklad SMS:
PRENOS 4KA 0950123456 78965432

  • Za prenos čísla nič neplatíte a vybavíme všetko za vás.

  • Údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom.

  • Aktualizujte alebo skontrolujte svoje údaje u súčasného operátora (pozrite si faktúru alebo zmluvu, aby ste sa uistili, že tel. číslo, ktoré chcete preniesť nie je vedené na iného rodinného príslušníka).
    Napr. Ak si chcete preniesť číslo do 4ky, je potrebné, aby vaša aktuálna SIM karta od súčasného operátora a nová 4ka SIM karta boli registrované na rovnaké rodné číslo/v prípade spoločnosti na rovnaké IČO.

  • Ak máte u súčasného operátora produkt s viazanosťou, súčasný operátor si voči vám môže uplatniť zmluvnú pokutu, preto odporúčame žiadať o prenos tel. čísla až po uplynutí viazanosti.

  • Aby prenos prebehol hladko, majte vysporiadané všetky záväzky voči vášmu súčasnému operátorovi (kontrola zaplatených faktúr), inak môže byť žiadosť o prenos zamietnutá.

  • Ak si nie ste istý, na akého operátora je vedené vaše tel. číslo, môžete si to overiť v aplikácii pre overenie telefónnych čísiel

  • Ak ste všetko urobili správne, nič nebráni hladkému prenosu tel. čísla, t.j. prenos vášho čísla sa uskutoční do 3 pracovných dní od podania žiadosti. Viac o detailoch nových zmien presunu na Osobitné podmienky prenositeľnosti čísla.

Overenie telefónneho čísla

V aplikácii pre overenie telefónnych čísiel môžete zistiť, či je užívateľ s daným telefónnym číslom účastníkom mobilnej siete 4KA prevádzkovanej spoločnosťou SWAN, a.s.

Overiť číslo

Neviete si vybrať správnu SLOBODU alebo potrebujete poradiť s objednávkou?

Dajte nám na seba kontakt a telefonicky vám pomôžeme s výberom a procesom objednávky.

ODOVZDAŤ KONTAKT

Vaše časté otázky

Od 1.2.2023 sa skráti proces prenosu čísla o ďalší deň, teda prenos telefóneho čísla do 4ky bude trvať už na tretí deň odo dňa prijatia Žiadosti o prenos čísla, teda do 4 pracovných dní vrátane dňa prijatia Žiadosti o prenos čísla.

Prenos telefónneho čísla zvyčajne trvá do 3 pracovných dní. V prípade, ak si požiadate o prenos vášho telefónneho čísla cez náš 4ka e-shop, prenos čísla začíname počítať odo dňa podpísania potrebných dokumentov, ktoré Vám na podpis donesie kuriér.

BONUS za prenos získa každý, kto si v období od 13.10.2022 do 31.12.2023 (vrátane) na akomkoľvek predajnom mieste, www.4ka.sk/mapa-predajni alebo v 4ka e- shope-požiada o prenos čísla do 4ky a prenos čísla bude úspešný na novú 4ka SIM kartu spolu so SLOBODOU+ alebo novým dátovým paušálom SLOBODA DÁTA.

Ponuka teda neplatí už na aktívne číslo v 4ke, ale iba pri požiadaní o prenos čísla do 4ky a prenos čísla do 4ky bude úspešný.

Na predajnom mieste alebo kuriérovi (hotovosti alebo platobnou kartou) zaplatíte štandardnú cenu vybraného nového paušálu.

Ďalšie obnovy SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA (po 30 dňoch) už získavate automaticky so zľavou -2 Eur, za predpokladu, že na vašej SIM karte bude dostatok kreditu alebo je nastavená aktívna úhrada služieb z platobnej karty v Mojej Zóne/Appke Moja 4ka a platí dovtedy, kým budete s nami a vá paušál využívať – riadne platiť.

Najneskôr do 30 dní od prvej aktivácie SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA si pod vaším účtom v Mojej Zóne (https://www.4ka.sk/moja-zona) alebo aplikácii Moja 4ka (https://www.4ka.sk/moja-4ka)nastavte prístup k vášmu číslu, aktivujte si platbu kartou a máte to bez starostí.

Údaje na zmluve musia byť rovnaké na strane pôvodného a nového operátora, inak predošlý operátor prenos zamietne.

Čo sa musí zhodovať:
V prípade fyzickej osoby: prenášané tel. číslo, správne zadaný odovzdávajúci operátor, meno, priezvisko, rodné číslo, trvalý pobyt.
V prípade firmy: prenášané číslo, správne zadaný odovzdávajúci operátor, meno, priezvisko, rodné číslo, trvalý pobyt (osobné údaje štatutára) + obchodné meno, IČO a adresa podnikania

Ak máte u svojho pôvodného operátor záväzok, pôvodný operátor Vám pravdepodobne vystaví doúčtovaciu faktúru s poplatkami, napr. aj s doúčtovaním zmluvej pokuty. Preto vám odporúčame overiť si u pôvodného operátora či máte takýto záväzok, uskutočnite prenos čísla po jeho skončení alebo po akceptovaní poplatkov z vašej strany.

Prenos telefónneho čísla zvyčajne trvá do 3 pracovných dní. V prípade, ak si požiadate o prenos vášho telefónneho čísla cez náš 4ka e-shop, prenos čísla začíname počítať odo dňa podpísania potrebných dokumentov, ktoré Vám na podpis donesie kuriér.

Výmena pôvodnej SIM karty za 4ka SIM kartu v mobilnom telefóne/zariadení je nutná. Nakoľko prechádzate a budete využívať služby a sieť iného operátora, je potrebné mať SIM kartu nového opeátora, ktorá spolupracuje so systémami a sieťou. Na novú SIM kartu sa vám samozrejme prenesie vaše pôvodné telefónne číslo, na ktoré ste zvyknutý.

Možnosť prenášať si spolu s číslom aj kredit medzi dvoma sieťami operátorov nie je možný. Zo zákona má zákazník právo požiadať pôvodného operátora o úhradu/vrátenie zostatkového kreditu na účet, a stačí to požiadať vášho pôvodného operátora.

Žiadosť o prenos čísla do 4ky vybavíte online v Mojej zóne. Návod je uvedený vyššie v časti Prenos čísla cez Moja zóna.

Odpojené číslo si môžete preniesť po dobu jedného mesiaca od dátumu ukončenia zmluvy u vášho pôvodného operátora.