Ako vám vieme pomôcť ?

Najčítanejšie otázky

Tvoj 4-miestny PIN kód a 8-miestny PUK kód nájdeš na plastovom nosiči 4ka SIM karty, ktorú si od nás získal pri zakúpení. PUK kód je ochranou SIM a slúži na odblokovanie SIM po troch po sebe nesprávne zadaných PIN kódoch.

 

Ak máš zablokovaný PIN kód, alebo si zabudol či stratil plastový nosič s PIN/PUK kódom, jednoducho nám zavolaj z iného telefónneho čísla na Zákaznícku linku 950 denne od 8:00 hod. do 21:00 hod. a my ti po overení tvojej totožnosti obratom poskytneme tvoj PUK kód k príslušnému tel. číslu. Je nevyhnutné, aby nám zavolal priamo majiteľ tel. čísla/SIM.

 

Po zadaní PUK kódu si následne vytvoríš nový PIN kód, ktorý budeš používať. Poskytnutie PUK kódu je možné vydať iba na Zákazníckej linke 950 a je spoplatnené podľa aktuálneho Cenníka služieb, ktorý nájdeš v sekcii Cenníky a dokumenty.

 

Na zadanie PUK kódu máš 10 pokusov. Ak nie je ani jeden správny, SIM sa zablokuje a už ju nie je možné odblokovať. Riešením je vtedy výmena SIM v ktoromkoľvek predajnom mieste 4ky.

Tvoje telefónne číslo sa ti zobrazí, ak na klávesnici mobilu zadáš USSD kód *#909# a zavoláš na toto číslo.

 

Svoje telefónne číslo zistíš aj tak, že prezvoníš iné tel. číslo, ku ktorému máš prístup.

- zaslaním SMS s textom SPOTREBA na krátke číslo 950

V odpovedi z 950 získaš: stav kreditu alebo spotreby, zostatky/platnosti služieb a informáciu o jednotkovej cene podľa siete, v ktorej si prihlásený.

Jednotková cena znamená, že ak sa nachádzaš napr. práve v Mexiku, dozvieš sa, aké ceny platia v tejto krajine, resp. príslušnej Zóne.

 

- v aplikácii Moja 4ka

Aplikácia Moja 4ka ponúka prehľad služieb a spotreby, detailnú spotrebu a kopec ďalších funkcionalít, vďaka ktorým môžeš mať pod kontrolou nielen svoje číslo, ale aj čísla rodiny/firmy.

Kompletné informácie o používaní našej aplikácie nájdeš v sekcii Moja 4ka.

Ešte nemáš našu appku? Stiahni ju bezplatne v Google Play, App Store alebo AppGallery. Prihlásiť sa môžeš:

- plnohodnotne/trvalo zadaním e-mailovej adresy a hesla, pod ktorými sa prihlasuješ do Mojej zóny. Ak ešte účet v Mojej zóne nemáš, zaregistruj sa priamo v Mojej 4ke, trvá to len chvíľu.

- základne/jednorazovo pomocou telefónneho čísla a SMS kódu. Toto prihlásenie ti sprístupní iba informácie o službe a základné funkcie aplikácie.


- v Mojej zóne

Portál Moja zóna ti ukáže históriu spotreby, aktuálny zostatok, podrobný výpis a mnoho ďalších služieb, ktoré detailnejšie popisujeme v sekcii Moja zóna.
Pokiaľ máš zriadený účet a prístupové údaje do Mojej zóny, môžeš sa prihlásiť tu.

Ak ešte účet a prístupové údaje nemáš, zaregistruj sa tu.

Keď si nebudeš vedieť poradiť, máme pre teba aj video návod na registráciu.

 

- zavolaním na skrátené číslo *55#

V odpovedi na tento USSD dotaz sa na displeji telefónu zobrazí výška tvojho zostávajúceho kreditu (platí iba pre predplatené služby).

Sieť, v ktorej sa práve nachádzaš, si môžeš overiť cez USSD kód zavolaním na skrátené číslo *#909#.

 

Overenie čísla v sieti:

- zavolaním na krátke číslo *#909#

 

V odpovedi na tento USSD príkaz sa na displeji telefónu zobrazí tvoje telefónne číslo, pričom odpoveď:

- „MSISDN:4219xxxxxxxx“ znamená, že si v domácej sieti 4ka (5G/4G/2G)

- „Neznáma chyba“ znamená, že si v 3G sieti obchodného partnera (OSK)

Áno! Využi službu DATALIMIT, vďaka ktorej môžeš mať svoju spotrebu pod kontrolou a bezpečne dátovať v zahraničí v Zóne 1 až 4.

 

Službu DATALIMIT si vieš aktivovať jednoduchým zaslaním SMS na číslo 950 a nastavíš si tak maximálny limit čerpania spotreby za dátovanie v sume 50 €, 100 € alebo 300 €.

 

Viac informácií o aktivácii a používaní služby nájdeš v sekcii Služba dátového limitu.