K novému mobilu zľava až 210€! Stačí objednať v našom e-shope so SLOBODOU+ alebo SLOBODOU DÁTA.

Ako vám vieme pomôcť ?

Najčítanejšie otázky

Tvoj 4-miestny PIN kód a 8-miestny PUK kód nájdeš na plastovom nosiči 4ka SIM karty, ktorú si od nás získal pri zakúpení. PUK kód je ochranou SIM a slúži na odblokovanie SIM po troch po sebe nesprávne zadaných PIN kódoch.

 

Ak máš zablokovaný PIN kód, alebo si zabudol či stratil plastový nosič s PIN/PUK kódom, jednoducho nám zavolaj z iného telefónneho čísla na Zákaznícku linku 950 denne od 8:00 hod. do 21:00 hod. a my ti po overení tvojej totožnosti obratom poskytneme tvoj PUK kód k príslušnému tel. číslu. Je nevyhnutné, aby nám zavolal priamo majiteľ tel. čísla/SIM.

 

Po zadaní PUK kódu si následne vytvoríš nový PIN kód, ktorý budeš používať. Poskytnutie PUK kódu je možné vydať iba na Zákazníckej linke 950 a je spoplatnené podľa aktuálneho Cenníka služieb, ktorý nájdeš v sekcii Cenníky a dokumenty.

 

Na zadanie PUK kódu máš 10 pokusov. Ak nie je ani jeden správny, SIM sa zablokuje a už ju nie je možné odblokovať. Riešením je vtedy výmena SIM v ktoromkoľvek predajnom mieste 4ky.

Tvoje telefónne číslo sa ti zobrazí, ak na klávesnici mobilu zadáš USSD kód *#909# a zavoláš na toto číslo.

 

Svoje telefónne číslo zistíš aj tak, že prezvoníš iné tel. číslo, ku ktorému máš prístup.

- zaslaním SMS s textom SPOTREBA na krátke číslo 950

V odpovedi z 950 získaš: stav kreditu alebo spotreby, zostatky/platnosti služieb a informáciu o jednotkovej cene podľa siete, v ktorej si prihlásený.

Jednotková cena znamená, že ak sa nachádzaš napr. práve v Mexiku, dozvieš sa, aké ceny platia v tejto krajine, resp. príslušnej Zóne.

 

- v aplikácii Moja 4ka

Aplikácia Moja 4ka ponúka prehľad služieb a spotreby, detailnú spotrebu a kopec ďalších funkcionalít, vďaka ktorým môžeš mať pod kontrolou nielen svoje číslo, ale aj čísla rodiny/firmy.

Kompletné informácie o používaní našej aplikácie nájdeš v sekcii Moja 4ka.

Ešte nemáš našu appku? Stiahni ju bezplatne v Google Play, App Store alebo AppGallery. Prihlásiť sa môžeš:

- plnohodnotne/trvalo zadaním e-mailovej adresy a hesla, pod ktorými sa prihlasuješ do Mojej zóny. Ak ešte účet v Mojej zóne nemáš, zaregistruj sa priamo v Mojej 4ke, trvá to len chvíľu.

- základne/jednorazovo pomocou telefónneho čísla a SMS kódu. Toto prihlásenie ti sprístupní iba informácie o službe a základné funkcie aplikácie.


- v Mojej zóne

Portál Moja zóna ti ukáže históriu spotreby, aktuálny zostatok, podrobný výpis a mnoho ďalších služieb, ktoré detailnejšie popisujeme v sekcii Moja zóna.
Pokiaľ máš zriadený účet a prístupové údaje do Mojej zóny, môžeš sa prihlásiť tu.

Ak ešte účet a prístupové údaje nemáš, zaregistruj sa tu.

Keď si nebudeš vedieť poradiť, máme pre teba aj video návod na registráciu.

 

- zavolaním na skrátené číslo *55#

V odpovedi na tento USSD dotaz sa na displeji telefónu zobrazí výška tvojho zostávajúceho kreditu (platí iba pre predplatené služby).

Áno! Využi službu DATALIMIT, vďaka ktorej môžeš mať svoju spotrebu pod kontrolou a bezpečne dátovať v zahraničí v Zóne 1 až 4.

 

Službu DATALIMIT si vieš aktivovať jednoduchým zaslaním SMS na číslo 950 a nastavíš si tak maximálny limit čerpania spotreby za dátovanie v sume 50 €, 100 € alebo 300 €.

 

Viac informácií o aktivácii a používaní služby nájdeš v sekcii Služba dátového limitu.

Sieť, v ktorej sa práve nachádzaš, si môžeš overiť cez USSD kód zavolaním na skrátené číslo *#909#.

 

Overenie čísla v sieti:

- zavolaním na krátke číslo *#909#

 

V odpovedi na tento USSD príkaz sa na displeji telefónu zobrazí tvoje telefónne číslo, pričom odpoveď:

- „MSISDN:4219xxxxxxxx“ znamená, že si v domácej sieti 4ka (5G/4G/2G)

- „Neznáma chyba“ znamená, že si v 3G sieti obchodného partnera (OSK)