Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Najčítanejšie otázky

Váš PIN/PUK kód nájdete na plastovom nosiči vašej SIM karty, ktorú ste si od nás kúpili. Ak ste si zablokovali váš telefón, PIN ste zabudli alebo ste stratili plastový nosič s PIN/PUK kódom, jednoducho nám zavolajte na Zákaznícku linku 950 a my vám obratom poskytneme váš PUK kód. Poskytnutie PUK kódu je spoplatnené podľa aktuálneho Cenníka služieb. Po zadaní PUK kódu si následne vytvoríte nový PIN kód, ktorý budete používať.

Skontrolujte vo Vašom zariadení nasledovné:

1. Skontrolovať zariadenie-podpora 4G/LTE/3G
2. Prístupový bod APN nastavte na Internet. Viac informácií o tomto nastavení nájdete na stránke https://www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni v časti Nastavenie siete 4KY a dát
3. Zapnuté mobilné dáta
4. Zapnutý dátový roaming
5. Režim siete nastavený na automaticky
6. Skontrolovať pokrytie vo Vašej oblasti
7. Pri DUAL SIM zariadeniach je dôležité, aby ste mali povolené dáta pre 4ku SIM (Správa dvoch kariet)
8. Po overení nastavení urobiť reštart telefónu
9. Krížový test (vyskúšajte SIM v inom zariadení)
Ak nepomôžu tieto kroky, napíšte nám cez online chat v čase od 08:00  do 18:00  alebo cez kontaktný formulár.

Všade na Slovensku dátujete za jednotnú cenu 1 cent za 1 MB prenesených dát.

Neváhajte vyskúšať aj dátový balík GIGA s obonvou, s ktorým získate až 1 GB dát v celej SR len za 2 €/30 dní. SMS pre kúpu balíka s automatickou obnovou SMS v tvare GIGA na číslo 950. Typ dátového balíka GIGA s obnovou (GIGA EU alebo GIGA DOMA) sa aktivuje automaticky podľa programu služieb:

GIGA EU (1 GB v celej SR a  z toho 0,56 GB v EÚ)
sa aktivuje pre program služieb Moja EÚ (napr. ak využívate nové paušály SLOBODA okrem SLOBODA DÁTA).

GIGA DOMA (1 GB v celej SR)
sa aktivuje pre program služieb Moja 4ka (napr. ak využívate nový paušál SLOBODA DÁTA).

Dátovanie z kreditu je spoplatnené v zmysle platného Cenníka služieb.
Viac informácií o dátových balíkoch nájdete na stránke www.4ka.sk/datove-baliky.

Skontrolujte vo Vašom zariadení nasledovné:

1. Skontrolovať zariadenie-podpora 4G/LTE/3G
2. Prístupový bod APN nastavte na Internet. Viac informácií o tomto nastavení nájdete na stránke https://www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni v časti Nastavenie siete 4KY a dát
3. Zapnuté mobilné dáta
4. Zapnutý dátový roaming
5. Režim siete nastavený na automaticky
6. Skontrolovať pokrytie vo Vašej oblasti
7. Pri DUAL SIM zariadeniach je dôležité, aby ste mali povolené dáta pre 4ku SIM (Správa dvoch kariet)
8. Po overení nastavení urobiť reštart telefónu
9. Krížový test (vyskúšajte SIM v inom zariadení)
Ak nepomôžu tieto kroky, napíšte nám cez online chat v čase od 08:00  do 18:00  alebo cez kontaktný formulár.

Zistíte to podľa názvu siete alebo typu siete na dispeleji vášho mobilného telefónu. Ak na displeji svojho telefónu pri názve operátora, alebo pri ikone sily signálu máte zobrazené:
 
- 3G (H, H+) alebo Orange nachádzate sa v národnom roamingu
- 4G (LTE) alebo 4ka nachádzate sa v sieti 4ky