Najčítanejšie otázky

Váš PIN/PUK kód nájdete na plastovom nosiči vašej SIM karty, ktorú ste si od nás kúpili. Ak ste si zablokovali váš telefón, PIN ste zabudli alebo ste stratili plastový nosič s PIN/PUK kódom, jednoducho nám zavolajte z iného telefónneho čísla, na Zákaznícku linku 950 a my vám po identifikácii obratom poskytneme váš PUK kód. Poskytnutie PUK kódu je spoplatnené podľa aktuálneho Cenníka služieb. Po zadaní PUK kódu si následne vytvoríte nový PIN kód, ktorý budete používať.

4ka nepodporuje staršiu technológiu MMS správ. Aj naďalej je možné v sieti 4ky MMS správy prijať na vašom mobilnom zariadení, v takom prípade vám príde SMS správa o doručenej MMS správe a odkaz na danú MMS správu s príslušným kódom. Aby bolo možné si danú MMS správu pozrieť je potrebné mať zapnuté mobilné dáta. Ak chcete odoslať MMS správu, rovnakú funkcionalitu vám poskytnú mobilné dáta, cez ktoré prenesiete ľubovoľné multimediálne súbory.

cez SMS
Pošlite bezplatnú SMS v tvare SPOTREBA na číslo 950. V spätnej SMS dostanete informácie o aktuálnom kredite a zostávajúce jednotky min, sms a dát.

cez Moju zónu
Aktuálny zostatok si viete jednoducho overiť aj online v Mojej zóne

cez USSD kód
Zavolaním na skrátené číslo *55#. USSD kód slúži iba na overenie zostatku kreditu na 4ka SIM karte.

Skontrolujte vo Vašom zariadení nasledovné:

1. Skontrolovať zariadenie-podpora 4G/LTE/3G
2. Prístupový bod APN nastavte na Internet. Viac informácií o tomto nastavení nájdete na stránke https://www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni v časti Nastavenie siete 4KY a dát
3. Zapnuté mobilné dáta
4. Zapnutý dátový roaming
5. Režim siete nastavený na automaticky
6. Skontrolovať pokrytie vo Vašej oblasti
7. Pri DUAL SIM zariadeniach je dôležité, aby ste mali povolené dáta pre 4ku SIM (Správa dvoch kariet)
8. Po overení nastavení urobiť reštart telefónu
9. Krížový test (vyskúšajte SIM v inom zariadení)
Ak nepomôžu tieto kroky, napíšte nám cez online chat v čase od 08:00  do 18:00  alebo cez kontaktný formulár.

Prenos kreditu zo 4ka SIM karty na inú 4ka SIM kartu môžete vykonať dvoma spôsobmi:

Cez SMS 
Pošlite SMS na číslo 950 s textom:
PRESUN<medzera><telefónne číslo komu je kredit určený><medzera><sumu v eurách, ktorú chcete preniesť na inú SIM kartu – musí byť taká, aby na vašej SIM karte bol zachovaný minimálny zostatok vo výške 4 eur><medzera><váš 6-miestny bezpečnostný kód>.
Napr: PRESUN 0950123456 8 123456

Cez sieťový kód USSD 
Zadajte *123*<[telefónne číslo komu je kredit určený]>*<sumu v eurách, ktorú chcete preniesť na inú SIM kartu – musí byť taká, aby na vašej SIM karte bol zachovaný minimálny zostatok vo výške 4 eur>*<váš 6-miestny bezpečnostný kód># a potvrďte znak pre volanie.
Napr: *123*0950123456*8*123456#(volať)
 
Užitočné informácie:
Službu Prenos Kreditu nie je možné využiť vo vzťahu k tzv. bonusovému Kreditu (pridelený Účastníkovi Podnikom).
Na úspešný prenos Kreditu stačí mať k dispozícii bezpečnostný kód, ktorý nájdete vo vašej Zmluve o poskytovaní verejných služieb, resp. Registračnom formulári, ktorý ste podpisovali pri kúpe SIM karty Moja 4ka.
Ak práve nemáte Zmluvu o poskytovaní verejných služieb, resp. Registračný formulár k dispozícii, môžete kontaktovať Zákaznícku linku 4ky a po náležitej identifikácii požiadať o opätovné vygenerovanie bezpečnostného kódu.