Paušál SLOBODA s mobilom?

Odteraz už áno! Na dátach visí dnes takmer každý, ale s dobrým mobilom je to väčšia zábava. Tak urobte sebe alebo svojim blízkym dvojnásobnú radosť. Vyberte si v 4ke niektorý z mobilov a dátujte hoci aj donekonečna bez viazanosti. 

Icon

úhrada
na faktúru

Icon

výhodná
kúpa

Icon

na začiatok
za mobil len 4€

Icon

vybavíte online
a doručenie zadarmo

Ako prebieha nákup mobilu s paušálom

  1. Z našej ponuky si vyberte želaný typ mobilu a niektorý z paušálov SLOBODA,
  2. svoj výber vložte do košíka,
  3. pripravte si OP, prípadne iné dokumenty 
  4. pokračujte v objednávke vyplnením potrebných údajov,
  5. ak všetko prebehlo hladko, váš telefón s paušálom je už na ceste k vám.

Najčastejšie otázky

Jedná sa o nový program služieb, kde si zákazník bude môcť platiť aktuálne SLOBODY, t.j. SLOBODA/SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA aj inou formou ako doteraz a to priamo na mesačnú pravidelnú faktúru.

 

Novú službu/paušál budeme označovať SLOBODA – na faktúru.

Novú ponuku „SLOBODA S MOBILOM“ je určená pre všetkých: 

 

  • pre našich zákazníkov, ktorí si chcú už dlhšie od nás kúpiť mobilný telefón 
  • pre našich zákazníkov, ktorí využívajú služby 4ky, ako 4ka SIM karta, SLOBODA/SLOBODA+ alebo SLOBODA DÁTA
  • pre zákazníkov konkurencie, ktorí mali pocit, že nie sme pre nich plnohodnotný mobilný operátor, a práve ponuka mobilných telefónov nám chýbala (predstavuje až 30% potenciál na slovenskom trhu)
  • pre každého, kto chce optimalizovať svoje náklady, t.j. kúpou našich paušálov v kombinácii s mobilným telefónom získavajú zákazníci až 30% ušetrenie oproti konkurencii

Áno, k akémukoľvek paušálu SLOBODA je možné si vybrať akýkoľvek mobilný telefón, ktorý budete platiť v mesačných platbách (12, 18, 24, 30 mesiacov). Stačí prísť na predajňu (SmartshopMobilonlineGSM1, SWAN CENTRUM Košice) alebo si vybrať v 4ka eshope.

Novú ponuku „SLOBODA S MOBILOM“ si môžete aktivovať priamo na predajnom mieste (SmartshopMobileonlineGSM1, SWAN CENTRUM Košice) alebo prostredníctvom 4ka eshopu. Odporúčame si so sebou vziať alebo mať pri sebe: 

 

  • platný Občiansky preukaz 
  • dodatočné doklady na prípadne schválenie telefónu, ako výpis z vášho účtu, náhľad na výplatnú pásku, potvrdenie o zamestnaní

 

Ako na to? 

  1. vyberte si akýkoľvek paušál z našej ponuky
  2. vyberte si akýkoľvek telefón z našej ponuky
  3. vyberte si počet mesačných platieb, ktoré chcete zaplatiť za svoj telefón (12, 18, 24, 30 mesiacov) 
  4. vypíšeme spolu s vami vaše osobné údaje a údaje potrebné pre schválenie mobilného telefónu
  5. podpíšeme spolu zmluvnú dokumentáciu na predajni alebo vám kuriér na podpis dokumenty donesie podpísať
  6. a hotovo – odchádzate domov alebo vám kuriér doručí nový telefón, ktorý môžete hneď začať používať

Áno, svoje telefónne číslo si viete preniesť na „SLOBODA S MOBILOM“. Stačí požiadať o prenos od vášho aktuálneho operátora k nám a my všetko za vás vybavíme. Prenos trvá do 4 pracovných dní a je nutné, aby ste mali vysporiadané záväzky a údaje, ktoré nám nadiktujete, sa zhodovali s údajmi u vášho operátora.

 

Ak vám prenos neprejde z nejakého dôvodu, nič sa nedeje. U nás je možné o prenos čísla požiadať opätovne prostredníctvom SMS. Viac informácií o prenose cez SMS: https://www.4ka.sk/prenos-cisla

Áno, samozrejme. Stačí na predajni alebo v 4ka eshope zadefinovať, že ste si vybrali „SLOBODA S MOBILOM“ na existujúce číslo a my vám vymeníme SIM kartu a na ňu premigrujeme vaše existujúce číslo.

 

Ak na pôvodnej SIM karte nemáte žiadnú dodatočnú službu alebo balík, aktivácia novej ponuky SLOBODA S MOBILOM nastane v deň požiadania o zmenu. 

 

Ak na pôvodnej SIM karte máte aktívny balík (GIGA, SLOBODA, atď.), aktivácia novej ponuky „SLOBODA S MOBILOM“ nastane v deň požiadania o zmenu, kde ako prvé vyčerpáte zostatkový počet minút, SMS alebo dát z predchádzajúceho balíka/nového paušálu.

Nová ponuka „SLOBODA S MOBILOM“ vám bude doručená počas pracovných dní prostredníctvom nášho kuriéra do 48 hod, t.j. dvoch pracovných dní od prijatej objednávky.

Pri schvaľovaní „SLOBODA S MOBILOM“ budeme požadovať okrem osobných údajov (meno, adresa, rodné číslo a pod.) aj údaje dopňujúce, týkajúce sa vašej osoby a vášho príjmu (napr. kde pracujete, od kedy tam pracujete, váš mesačný príjem, vaše mesačné náklady, atakďalej).

Cieľom je overiť, že vaša schopnosť platenia záväzku (spotrebiteľskej pôžičky) voči nám je dostatočná

Údaje overujeme prostredníctvom tretej strany - financujúcej súpoločnosti, ktorá je oprávnená v rámci finančnej licencie overiť tieto údaje. 

Vaša predajná faktúra bude vystavená max. do 14 dní od zaplatenia úvodnej platby a aktivačného poplatku, či už na predajni alebo v objednávke alebo priamo kuriérovi. Predajná faktúra obsahuje informáciu o kúpe vášho tovaru, t.j. mobilného telefónu, ktorý budete uhrádzať mesačne v pravidelných platbách vo vašej mesačnej faktúre.

Mesačná pravidelná faktúra je vždy vystavená  2.- 3. deň od skončenia vášho fakturačného obdobia. Mesačnú faktúru vám budeme posielať buď elektronicky do portálu Moja zóna, kde nájdete aktuálny prehľad všetkých vašich faktúr a informácie o vašom telefónnom čísle alebo papierovo na vašu adresu. Aktuálnu výšku mesačnej faktúry a pokyny na úhradu vám zašleme v podobe aktívneho linku a SMS vždy po skončení vášho fakturačného obdobia. 

Áno, môžete volať aj nad rámec svojho paušálu. Na mesačnej faktúre vám potom vyfakturujeme vašu spotrebu, t.j. počet minút, SMS, dát alebo iných doplnkových služieb nad rámec. Jednotkové ceny pre jednotlivé služby nájdete priamo v Cenníku služieb: www.4ka.sk/cenniky-a-dokumenty

Vašu mesačnú faktúru odporúčame zaplatiť: 

  • Platobnou kartou 
    • Jednorazovo =  prostredníctvom platobných brán 
    • Pravidelne/automaticky = nastavením pravidla platenia faktúr priamo v Mojej zóne
  • V hotovosti alebo platobnou kartou na predajnom mieste 

Nie, ak neprevoláte minúty, SMS alebo dáta, ktoré sa nachádzajú v paušále, ich objem na konci vášho fakturačného obdobia prepadne, t.j. neprenesie sa do ďalšieho mesiaca. Ak pravidelne prevoláte menej minút, odporúčame vám zmeniť váš paušál. Pri zmene paušálu na iný počet mesačných platieb za mobil ostáva nezmenený.

Áno, v prípade, ak chcete váš mobilný telefón vyplatiť skôr, nás stačí požiadať a my do poslednej mesačnej faktúry vyúčtujeme zostatkovú cenu nezaplatených mesačných platieb za telefón. Toto vyúčtovanie je bez zmluvnej pokuty, naša SLOBODA je bez viazanosti.

Samozrejme. Telefón môžete reklamovať tam, kde ste si telefón zakúpili a my pošleme vašu reklamáciu na naše servisné strediská. O riešení reklamácie vás budeme informovať.

Štandardne poskytujeme 24-mesačnú záruku - nezávisle od toho, na koľko mesačných platieb si telefón zakúpite. V prípade, ak si kúpite telefón s vyšším počtom mesačných platieb, napr. 30 mesiacov,  treba počítať s tým, že váš telefón je mimo záruky.

Áno, ak ste „SLOBODA S MOBILOM“ kúpili online, t.j. cez náš 4ka eshop, nepoškodený telefón/zariadenie môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od prevzatia vašej objednávky. Formulár na odstúpenie nájdete aj na našom webe: www.4ka.sk/cenniky-a-dokumenty

 

Ak ste telefón/zariadenie nakupovali v predajni, vrátenie alebo výmena nie je možná. 

Nie, mobilné telefóny, ktoré si u nás zakúpite, nie sú blokované. Je kedykoľvek možné do nich vložiť SIM kartu od akéhokoľvek operátora. Ak na telefonóne meníte SIM karty, odporúčame vám nastaviť telefón na využívanie služieb operátora. Naše nastavenia k jednotlivým telefónom nájdete na: www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni