Plánované odstávky služieb
Vážení zákazníci, radi by sme Vás informovali o plánovanej údržbe našej telekomunikačnej siete. V stredu 22. marca 2023 v čase od 00:00 do 03:00 hodín budeme musieť na určitý čas odstaviť niektoré z našich služieb, čo môže spôsobiť krátkodobú nedostupnosť optického internetu. Predpokladáme, že táto odstávka bude trvať maximálne 30 minút.
Ospravedlňujeme sa vopred za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré by táto údržba mohla spôsobiť. Budeme sa snazit minimalizovať vplyv tejto údržby na našich zákazníkov a zabezpečiť, aby bolo odstavka čo najkratšia.
4ka
Vážený zákazníci, dovoľte nám informovať Vás, že v súvislosti s plánovanou údržbou telekomunikačnej siete budeme musieť na určitý čas odstaviť niektoré z našich služieb. Táto odstávka sa uskutoční v stredu, 22. marca 2023 v čase od 01:00 do 03:00 hodín. Počas tejto doby nebudete môcť používať služby mobilného a fixného LTE dátového pripojenia.
Chceme Vám poďakovať za trpezlivosť a pochopenie počas tejto doby. Naši technickí pracovníci urobia všetko preto, aby sa odstávka skončila čo najskôr a aby sme Vám mohli opäť poskytnúť plné služby. 4ka
Vážený zákazníci, dovoľte nám informovať Vás, že dňa 14.3.2023 v čase od 08:00 do 18:00 hod. dôjde k dočasnej nedostupnosti telekomunikačných služieb káblovej televízie v lokalite Bratislava-Petržalka z dôvodu prekládky optickej trasy, ktorá je nevyhnutná kvôli výstavbe električkovej trate v Petržalke. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme. 4ka,a.s.
Vážený zákazníci,
dovoľte nám informovať Vás, že dňa 1.3.2023 v čase medzi 00:00 a 04:00 hod. dôjde z dôvodu plánovaných servisných prác k nedostupnosti internetových a CATV/DVBT televíznych služieb v lokalite Bratislava, Petržalka, Devínska Nová Ves, Karlová Ves, Dúbravka a Lamač. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.
Váš telekomunikačný operátor 4ka
Vážený zákazníci,
dovoľte nám informovať Vás, že dňa 21.2.2023 v čase medzi 00:00 a 04:00 hod. dôjde z dôvodu plánovaných servisných prác k nedostupnosti internetových, hlasových a televíznych služieb v lokalite Trenčín. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.
Váš telekomunikačný operátor 4ka
Váš telekomunikačný operátor 4ka
Vážený zákazníci, Spoločnosť 4ka ukončuje 29.11.2022 analógové vysielanie káblovej televízie v Bratislave. Naďalej však budeme poskytovať službu digitálnej televízie na existujúcej káblovej sieti. Pre príjem signálu je potrebný televízor, alebo Set-top box s DVB-T tunerom. V prípade ak vlastníte staršie zariadenia bez podpory štandardu DVB-T , odporúčame Vám zakúpiť si nové zariadenie (TV, alebo Set-top box) na voľnom trhu už s podporou štandardu DVB-T 2.
V prípade otázok nás môžete kontaktovať na zákazníckej linke 0950950950. Váš operátor 4ka
Vážený zákazník,
dovoľte nám informovať Vás, že dňa 20.6.2022 od 00:00 hod do 06:00 hod dôjde k nedostupnosti služieb digitálnej a analógovej káblovej TV z dôvodu skvalitnenia služieb v lokalitách Bratislava, Dunajská Streda, Šahy, Zvolen, Košice.
Váš telekomunikačný operátor 4ka
Vážený zákazník,
dovoľte nám informovať Vás, že dňa 11.6.2022 - 12.6.2022, v čase medzi 22:00 a 09:00 hod. dôjde z dôvodu vykonávania plánovaných servisných prác (prekládka optickej siete) k nedostupnosti fixných služieb 4ka. V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia optický prevodník, router, STB.
Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.
Váš telekomunikačný operátor 4ka
Nedostupnost služieb bude na adresách:
Asmolova 18-24,Asmolova 26-32,Asmolova 34-40,Asmolova 35,Asmolova 82-88,Asmolova 90-96,Bazovského 15,Bazovského 17,Bazovského 19,Fullu 10-16,Fullu 11,Fullu 13,Fullu 15,Fullu 17,Fullu 2-8,Fullu 2-8,Fullu 9,Gagarina 81-83,Gagarina 85-93,Jašíka 10-12,Malinovského 1,Malinovského 3,Malinovského 5,Okružná 113,Okružná 15,Okružná 17,Okružná 19-27,Okružná 29-31,Okružná 33-43,Okružná 33-43,Poničana 45-55,Poničana 69-79,Pribinova 178,Pribinova 89-93,Svobodu 19,Svobodu 21,Svobodu 23,Svobodu 25,Svobodu 27,Svobodu 29,Svobodu 31,Svobodu 42-48,Svobodu 42-48,Svobodu 58-64,Svobodu 66-72,Svobodu 74-80,Záhonok 10-12,Záhonok 1-3,Záhonok 13-15,Záhonok 17-19,Záhonok 17-19,Záhonok 21-23,Záhonok 25-29,Záhonok 31-35,Záhonok 37-41,Záhonok 5-7,Záhonok 6-8,Záhonok 9-11
Vážený zákazník, dovoľte nám informovať Vás, že dňa 15.12.2021, v čase od 01:00 do 02:00 hod. dôjde k realizácii plánovaných servisných prác a nedostupnosti služieb SWAN z dôvodu výmeny technológie pre zvýšenie kvality služieb spoločnosti SWAN. V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router, STB a LTE anténu. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.
Váš telekomunikačný operátor SWAN
Vážený zákazník, dovoľte nám informovať Vás, že dňa 09.12.2021, v čase od 00:30 do 04:00 hod. dôjde k realizácii plánovaných servisných prác a nedostupnosti služieb SWAN Multimedia z dôvodu výmeny technológie pre zvýšenie kvality služieb spoločnosti SWAN. V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router a STB. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.
Váš telekomunikačný operátor SWAN
Vážený zákazník, dovoľte nám informovať Vás, že dňa 07.12.2021, v čase od 00:30 do 04:00 hod. dôjde k realizácii plánovaných servisných prác a nedostupnosti služieb SWAN Multimedia z dôvodu výmeny technológie pre zvýšenie kvality služieb spoločnosti SWAN. V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router a STB. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.
Váš telekomunikačný operátor SWAN
Vážený zákazník, dovoľte nám informovať Vás, že dňa 03.12.2021, v čase od 00:30 do 04:00 hod. dôjde k realizácii plánovaných servisných prác a nedostupnosti služieb SWAN Multimedia z dôvodu výmeny technológie pre zvýšenie kvality služieb spoločnosti SWAN. V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router a STB. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.
Váš telekomunikačný operátor SWAN
Vážený zákazník,
dovoľujeme si Vás informovať o plánovanom výpadku na nami poskytovaných HLAS-ových službách.
Začiatok plánovanej práce: 2021-11-28 01:00 CET
Koniec plánovanej práce: 2021-11-28 03:00 CET
Trvanie výpadku v stanovenom časovom okne: 30-60 min
Dôvod výpadku: pokračovanie modernizácie hlasovej technológie
V prípade akýchkoľvek otázok sa môžete obrátiť na náš Helpdesk. Ďakujeme za porozumenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.
Vážený zákazník,
dovoľujeme si Vás informovať o plánovanom výpadku na nami poskytovaných HLAS-ových službách.
Začiatok plánovanej práce: 2021-11-14 01:00:00 CEST
Koniec plánovanej práce: 2021-11-14 03:00:00 CEST
Trvanie výpadku v stanovenom časovom okne: 30-60 min
Dôvod výpadku: modernizácia časti hlasovej technológie
V prípade akýchkoľvek otázok sa môžete obrátiť na náš Helpdesk. Ďakujeme za porozumenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.
25.8.2021 počas skorých ranných hodín došlo ku krátkodobému prerušeniu v poskytovaní služieb. Príčinou bol problém na hlavnom zariadení, ktorý bol spôsobený výpadkom jednej procesorovej karty. Následne došlo k hardvérovej poruche, ktorá spôsobila problém aj na redundantnej karte. Výpadok bol odstránený bezodkladným zásahom našich technikom. Všetkým našim zákazníkom sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy.