Oznamy

Plánované odstávky služieb

Plánovaná práca – digitálna a analógová káblová TV

Vážený zákazník,

dovoľte nám informovať Vás, že dňa 20.6.2022 od 00:00 hod do 06:00 hod dôjde k nedostupnosti služieb digitálnej a analógovej káblovej TV z dôvodu skvalitnenia služieb v lokalitách Bratislava, Dunajská Streda, Šahy, Zvolen, Košice.

Váš telekomunikačný operátor 4ka
 

Plánovaná práca Zvolen 11.6.2022

Vážený zákazník,
dovoľte nám informovať Vás, že dňa 11.6.2022 - 12.6.2022, v čase medzi 22:00 a 09:00 hod. dôjde z dôvodu vykonávania plánovaných servisných prác (prekládka optickej  siete) k nedostupnosti fixných služieb 4ka. V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia optický prevodník, router, STB.
Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.
Váš telekomunikačný operátor 4ka

Nedostupnost služieb bude na adresách:

Asmolova 18-24,Asmolova 26-32,Asmolova 34-40,Asmolova 35,Asmolova 82-88,Asmolova 90-96,Bazovského 15,Bazovského 17,Bazovského 19,Fullu 10-16,Fullu 11,Fullu 13,Fullu 15,Fullu 17,Fullu 2-8,Fullu 2-8,Fullu 9,Gagarina 81-83,Gagarina 85-93,Jašíka 10-12,Malinovského 1,Malinovského 3,Malinovského 5,Okružná 113,Okružná 15,Okružná 17,Okružná 19-27,Okružná 29-31,Okružná 33-43,Okružná 33-43,Poničana 45-55,Poničana 69-79,Pribinova 178,Pribinova 89-93,Svobodu 19,Svobodu 21,Svobodu 23,Svobodu 25,Svobodu 27,Svobodu 29,Svobodu 31,Svobodu 42-48,Svobodu 42-48,Svobodu 58-64,Svobodu 66-72,Svobodu 74-80,Záhonok 10-12,Záhonok 1-3,Záhonok 13-15,Záhonok 17-19,Záhonok 17-19,Záhonok 21-23,Záhonok 25-29,Záhonok 31-35,Záhonok 37-41,Záhonok 5-7,Záhonok 6-8,Záhonok 9-11

Plánovaný výpadok služieb lokalita Trenčianske Teplice

Vážený zákazník, dovoľte nám informovať Vás, že dňa 15.12.2021, v čase od 01:00 do 02:00 hod. dôjde k realizácii plánovaných servisných prác a nedostupnosti služieb SWAN z dôvodu výmeny technológie pre zvýšenie kvality služieb spoločnosti SWAN.  V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router, STB a LTE anténu. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.

Váš telekomunikačný operátor SWAN

Plánovaný výpadok služieb lokalita Bratislava

Vážený zákazník, dovoľte nám informovať Vás, že dňa 09.12.2021, v čase od 00:30 do 04:00 hod. dôjde k realizácii plánovaných servisných prác a nedostupnosti služieb SWAN Multimedia z dôvodu výmeny technológie pre zvýšenie kvality služieb spoločnosti SWAN.  V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router a STB. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.

Váš telekomunikačný operátor SWAN

Plánovaný výpadok služieb lokalita Nitra

Vážený zákazník, dovoľte nám informovať Vás, že dňa 07.12.2021, v čase od 00:30 do 04:00 hod. dôjde k realizácii plánovaných servisných prác a nedostupnosti služieb SWAN Multimedia z dôvodu výmeny technológie pre zvýšenie kvality služieb spoločnosti SWAN.  V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router a STB. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.

Váš telekomunikačný operátor SWAN

Plánovaný výpadok služieb lokalita Trnava

Vážený zákazník, dovoľte nám informovať Vás, že dňa 03.12.2021, v čase od 00:30 do 04:00 hod. dôjde k realizácii plánovaných servisných prác a nedostupnosti služieb SWAN Multimedia z dôvodu výmeny technológie pre zvýšenie kvality služieb spoločnosti SWAN.  V prípade, že služby po tomto termíne nenabehnú, odporúčame reštartovať koncové zariadenia router a STB. Za dočasný diskomfort služieb sa Vám vopred ospravedlňujeme.

Váš telekomunikačný operátor SWAN

Plánovaná práca - nedostupnosť hlasových služieb

Vážený zákazník, 

dovoľujeme si Vás informovať o plánovanom výpadku na nami poskytovaných HLAS-ových službách.
Začiatok plánovanej práce: 2021-11-28 01:00 CET
Koniec plánovanej práce: 2021-11-28 03:00 CET
Trvanie výpadku v stanovenom časovom okne: 30-60 min
Dôvod výpadku: pokračovanie modernizácie hlasovej technológie
V prípade akýchkoľvek otázok sa môžete obrátiť na náš Helpdesk. Ďakujeme za porozumenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.

Plánovaná práca - nedostupnosť hlasových služieb

Vážený zákazník, 

dovoľujeme si Vás informovať o plánovanom výpadku na nami poskytovaných HLAS-ových službách.

Začiatok plánovanej práce: 2021-11-14 01:00:00 CEST
Koniec plánovanej práce: 2021-11-14 03:00:00 CEST 
Trvanie výpadku v stanovenom časovom okne: 30-60 min
Dôvod výpadku: modernizácia časti hlasovej technológie

V prípade akýchkoľvek otázok sa môžete obrátiť na náš Helpdesk. Ďakujeme za porozumenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.

Nedostupnosť služieb Swan

25.8.2021 počas skorých ranných hodín došlo ku krátkodobému prerušeniu v poskytovaní služieb. Príčinou bol problém na hlavnom zariadení, ktorý bol spôsobený výpadkom jednej procesorovej karty. Následne došlo k hardvérovej poruche, ktorá spôsobila problém aj na redundantnej karte. Výpadok bol odstránený bezodkladným zásahom našich technikom. Všetkým našim zákazníkom sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy.

© 2022 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2022 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.