Vyskúšajte modernú eSIM od 4ky

Zabudnite na vkladanie klasickej plastovej SIM karty do vášho zariadenia. Vyskúšajte eSIM,
ktorá rovnako umožňuje telefonovať, dátovať a posielať SMS.

Máte telefón, tablet alebo hodinky s podporou eSIM? Naskenujte QR,
ktorý vám zašleme e-mailom a získajte úplnú slobodu.

Ako získať eSIM

1
 
 
Získajte číslo v našom e-shope

Pre získanie eSIM potrebujete telefónne číslo v 4ke. SIM kartu si môžete objednať v e-shope alebo na predajných miestach 4ky.

E-shop 4ky
2
 
 
Skontrolujte kompatibilitu smartfónu

Uistite sa, že máte zariadenie s podporou eSIM. Zoznam odporúčaných zariadení nájdete tu.

Nastavenia zariadení
eSIMka za 8€
3
 
Aktivujte si eSIM

Požiadajte o vydanie eSIM na existujúcej SIM karte a postupujte podľa inštrukcií z mailu, ktorý vám doručíme.

Žiadosť o aktiváciu eSIM

Aktivujte si eSIM od 4ky už dnes

Icon
Rýchla a ľahká aktivácia

eSIM si aktivujete rýchlo a jednoducho. Stačí vám k tomu zariadenie s podporou eSIM, pripojenie k internetu a QR kód, ktorý vám pošleme e-mailom.

Icon
Široké spektrum kompatibility

Máte zariadenie, ktoré nie je možné pripojiť k internetu priamo (napr. eSIM hodinky)? Použite smartfón, alebo tablet a spojte sa s hodinkami cez Bluetooth.

Icon
Objednávka online

Pre získanie eSIM budete potrebovať existujúce telefónne číslo v 4ke. V prípade, že 4ka SIMku nemáte, objednajte si ju online alebo na predajných miestach 4ky.

Ako postupovať pri aktivácii eSIM?

1
arrow

Uistite sa, že je vaše eSIM zariadenie pripojené k internetu.

2
arrow

V MENU telefónu nájdite voľbu PRIDANIE eSIM.

3

Pomocou fotoaparátu naskenujte QR kód.

Postupujte ďalej podľa inštrukcií zariadenia.

 

Detailný postup aktivácie pre nami odporúčané zariadenia nájdete tu.
*eSIM karta je štandardne dodávaná  s vypnutým PIN. Ak si ho želáte zapnúť, PIN je nastavený na: 0000 (štyri nuly),
odporúčame vám ho následne zmeniť v MENU telefónu.  Pokiaľ zadáte PIN 3x nesprávne, je potrebné zadať PUK kód,
ktorý nájdete na eSIM kartičke. 

Často kladené otázky

eSIM plne nahrádza klasickú plastovú SIM. Rovnako umožňuje telefonovanie, dátovanie aj posielanie SMS. Nie je ju však  potrebné do telefónu fyzicky vkladať, zariadenia s podporu eSIM  obsahuje hardvérový čip, do ktorého sa nahráva eSIM profil. Aby ste mohli eSIM používať, potrebujete zariadenie s podporou eSIM, napríklad telefón, tablet alebo hodinky a tiež QR kód, ktorý je súčasťou eSIM.

Výhody eSIM

  • Do zariadenia nemusíte nič vkladať, stačí jednoducho naskenovať QR kód a zariadenie je možné okamžite používať
  • eSIM vám pošleme e-mailom, umožňuje tak okamžité použitie
  • Na jedno eSIM zariadenie viete nahrať viaceré eSIM profily, ktoré môžete jednoducho prepínať medzi sebou
  • Z niektorých eSIM telefónov, si vďaka eSIM ľahko urobíte viac SIMkové zariadenie

eSIM vám pošleme e-mailom. Na stránke www.4ka.sk/moja-zona/esim je potrebné zadať:

  •  E-mailovú adresu, na ktorú vám eSIM s QR kódom pošleme
  •  Existujúce telefónne číslo 4ky
  •  SMS kód, ktorý vám na zadané telefónne číslo pošleme PUK kód

Ak ešte nemáte SIM od 4ky, získať ju môžete na www.4ka.sk, alebo na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty, prípadne v partnerských predajniach 4ky, ich zoznam nájdete tu.

E-mail s eSIM obsahuje:

  •  QR kód,  ktorý je potrebný na aktiváciu eSIM.
  •  PIN kód
  •  PUK kód

E-mail s eSIM vouchrom vám preto odporúčame uložiť, prípadne vytlačiť a uschovať.

Je to celkom jednoduché, potrebujete k tomu zariadenie s eSIM podporou, ktoré je pripojené do internetu (napríklad cez WIFI) a QR kód, ktorý ste od 4ky dostali e-mailom. Pokiaľ sa jedná o zariadenie, ktoré nie je možné do internetu pripojiť priamo, napr. eSIM hodinky, je potrebné použiť iné zariadenie (ako smartfón alebo tablet), ktoré je pripojené do internetu a s hodinkami sa spojí cez Bluetooth.

Postup:

  1. Uistite sa, že je vaše eSIM zariadenie pripojené do internetu, inak aktivácia eSIM nebude možná.
  2. V MENU telefónu nájdite voľbu PRIDANIE eSIM a pomocou fotoaparátu naskenujte QR kód.
  3. Postupujte ďalej podľa inštrukcií zariadenia.

Pozor, každý QR kód je použiteľný len jeden krát!

Pre opätovnú aktiváciu eSIM napr. z dôvodu výmeny, straty, krádeže alebo náhodného vymazania eSIM profilu zo zariadenia je potrebné zakúpenie novej eSIM s pôvodným telefónnym číslom.

Detailný postup aktivácie pre nami odporúčané a otestované zariadenia nájdete tu.

eSIM profil je súbor bezpečnostných dát, ktoré boli predtým nahraté v plastovej SIM karte a pomocou ktorých sa dané mobilné zariadenie prihlási do siete mobilného operátora. V prípade eSIM sa príslušný súbor bezpečnostných dát nahrá cez vysoko zabezpečené a viacnásobne šifrované spojenie do eSIM zariadenia.

  • Overte si, či je zariadenie pripojené do internetu
  • Reštartujte zariadenie
  • Pokiaľ máte zariadenia zo zahraničia, overte si, či nebolo blokované pre konkrétneho operátora

Pokiaľ nič nepomohlo, kontaktujte zákaznícku linku na čísle 950 pri volaní zo siete 4ka, resp. 0950 950 950 pri volaniach z iných sietí

Zoznam odporúčaných a otestovaných zariadení nájdete tu. Ak sa vaše zariadenie v zozname nenachádza, pravdepodobne vám eSIM od 4ky bude fungovať, 100% funkčnosť vám však zaručiť nevieme.

Do jedného zariadenia je možné nahrať viacero eSIM profilov, použiteľný v danom čase je však vždy iba jeden z nich.

Konkrétny eSIM profil od 4ky je možné použiť iba jedenkrát. Pri výmene zariadenia, jeho strate alebo krádeži je potrebné zakúpenie novej eSIM. 

Prechod z plastovej SIM od 4ky na eSIM je celkom jednoduchý. Na stránke www.4ka.sk/moja-zona/esim zadajte potrebné údaje a eSIM vám pošleme e-mailom. Viac v časti Ako získam eSIM?

Áno, zmenu zrealizujete na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty alebo v partnerských predajniach 4ky, kde vám vydáme plastovú SIM s existujúcim telefónnym číslom za poplatok podľa aktuálneho Cenníka.

Pred odovzdaním telefónu na reklamáciu, na ktorom bol stiahnutý váš eSIM profil, je potrebné vymazanie eSIM profilu. V MENU telefónu nájdite voľbu VYMAZANIE, prípadne RESET eSIM.  Počas tejto aktivity musí byť zariadenie pripojené do internetu. Pokiaľ zariadenie nie je možné do internetu pripojiť, k vymazaniu bude potrebné ďalšie zariadenie, pripojené do internetu, ktoré sa s eSIM zariadením prepojí cez Bluetooth. 

Pokiaľ budete počas trvania reklamácie využívať náhradné eSIM zariadenie, budete potrebovať novú eSIM. Viac v časti Ako získam eSIM?

Pokiaľ budete počas trvania reklamácie využívať náhradné zariadenie s plastovou SIM, budete potrebovať novú plastovú SIM, ktorú získate na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty alebo v partnerských predajniach 4ky, kde vám vydáme plastovú SIM s existujúcim telefónnym číslom.

Pred odovzdaním eSIM zariadenia, na ktorom bol stiahnutý váš eSIM profil, je potrebné v nastaveniach zariadenia vymazať eSIM profil. Počas tejto aktivity musí byť zariadenie pripojené do internetu.

Pokiaľ zariadenie nie je možné do internetu pripojiť, k vymazaniu bude potrebné ďalšie zariadenie, pripojené do internetu, ktoré sa s eSIM zariadením prepojí cez Bluetooth. Do nového zariadenia je potrebné zakúpenie novej eSIM s existujúcim telefónnym číslom. Viac v časti Ako získam eSIM?

Bezodkladne nás kontaktujte na Zákazníckej linke 950 pre zablokovanie vašej eSIM, aby nedošlo k jej neoprávnenému zneužitiu. Následne budete potrebovať zakúpiť novú eSIM resp. plastovú SIM, podľa typu vášho zariadenia.

V tomto prípade je potrebné zakúpenie novej eSIM s existujúcim telefónnym číslom a jej následná aktivácia. Viac v časti Ako získam eSIM? 

V tomto prípade je potrebné zakúpenie novej eSIM s existujúcim telefónnym číslom a jej následnú aktiváciu. Viac v časti Ako získam eSIM?

Aktuálne nie je možné využívať viacero zariadení s rovnakým telefónnym číslom.

Skontrolujte si nastavenie APN vo vašom telefóne, zapnite si mobilné dáta a povoľte dátový roaming. Viac informácií nájdete na www.4ka.sk/vitajte/navody-a-nastavenia