4ka sa stala najobľúbenejšou telekomunikačnou značkou Slovákov

Bratislava (10.2.2021) – Podľa prieskumu spoločnosti KPMG, ktorá už po štvrtýkrát pripravuje rebríček TOP 50 zákazníckych najobľúbenejších značiek na Slovensku, sa mobilný operátor 4ka umiestnil na 1. mieste v sektore telekomunikácií. Pozíciu lídra vo svojej kategórii si spoločnosť získala najmä atraktívnou cenovou propozíciou, jednoduchou a jasnou komunikáciou, ktorú z pohľadu zákazníckej skúsenosti ocenilo najviac Slovákov.  

V celkovom rebríčku TOP 50 zákazníckych najobľúbenejších značiek obsadil mobilný operátor 24. miesto, čím sa umiestnil v prvej polovici najobľúbenejších značiek Slovákov podľa KPMG za rok 2020.

„Sme veľmi hrdí, že sme uspeli v silnej konkurencii medzi ostatnými mobilnými operátormi. Ako najmladšie mobilného hráča na trhu nás to teší ešte omnoho viac, pretože za necelých 6 rokov našej existencie slovenskí zákazníci ocenili naše úsilie a svojím hlasovaním nás posunuli na prvú pozíciu v prieskume zameranom na zákaznícku skúsenosť v sektore telekomunikácií,“ uviedol Roland Kyška, riaditeľ marketingu a korporátnej komunikácie 4ka.

Prieskum KPMG TOP 50 zákazníckych najobľúbenejších značiek má na slovenskom trhu za sebou už 4 rok. O svoju skúsenosť sa v poslednom prieskume za rok 2020 podelilo 2 500 respondentov z celého Slovenska so 118 značkami v deviatich sektoroch. 

Kompletné výsledky prieskumu KPMG Nunwood TOP zákazníckych najobľúbenejších značiek na Slovensku za rok 2020 sú dostupné tu.