4ka vypočula potreby zákazníkov, pridáva viac dát pre DENNÉ NEKONEČNO

Bratislava (26.3.2021) – Koronakríza zmenila správanie zákazníka. Viac ako štvrtina obyvateľov hlási, že pracuje úplne alebo čiastočne z domu. Štát v snahe zamedziť šíreniu nákazy obmedzuje mobilitu ľudí už niekoľko mesiacov. Inak konzumujú zákazníci aj dáta.

Zákazníci 4ky si oddnes môžu užívať výhody eSIM

Bratislava (9.3.2021) – Dnešným dňom sa všetci verní ako aj noví zákazníci môžu tešiť na ďalšiu technologickú novinku v portfóliu mobilného operátora 4ka. Pre majiteľov najnovších mobilných telefónov 4ka sprístupňuje možnosť získať eSIM, ktorá poskytuje viacero výhod oproti svojej staršej sestre.

4ka si odniesla prvé miesto v súťaži Hermes Komunikátor roka 2020

Bratislava (25.2.2021) – Prestížna súťaž Hermes Komunikátor roka, ktorá už po 7. rok vyhlasuje najlepšie komunikujúce spoločnosti na Slovensku pozná nových víťazov.  V kategórii Najefektívnejšie využite nových médií udelili organizátori prvé miesto spoločnosti SWAN Mobile, a.s., ktorá prevádzkuje mobilného operátora 4ka za jej digitálny projekt Chatbot Simča.

4ka sa stala najobľúbenejšou telekomunikačnou značkou Slovákov

Bratislava (10.2.2021) – Podľa prieskumu spoločnosti KPMG, ktorá už po štvrtýkrát pripravuje rebríček TOP 50 zákazníckych najobľúbenejších značiek na Slovensku, sa mobilný operátor 4ka umiestnil na 1. mieste v sektore telekomunikácií. Pozíciu lídra vo svojej kategórii si spoločnosť získala najmä atraktívnou cenovou propozíciou, jednoduchou a jasnou komunikáciou, ktorú z pohľadu zákazníckej skúsenosti ocenilo najviac Slovákov.  

Štvorkári na Štedrý deň mysleli aj na svojich blízkych

Bratislava (25.12.2020) – Tohtoročné Vianoce boli iné, poznamenané celosvetovou pandémiou, ktorá nás uzatvorila doma a znemožnila miliónom ľudí stráviť spoločne tie najkrajšie sviatky v roku. Cestovanie a návštevy blízkych sa preniesli do virtuálneho sveta, do bezpečnejšieho prostredia, ktoré chráni nás, ale hlavne naše rodiny.

Aj vďaka 4ke budú seniori cez Vianoce v kontakte s rodinami

Bratislava (21.12.2020) – Neustály nárast prípadov nákazy Covid-19, prísne opatrenia a zároveň obava o životy tých najzraniteľnejších budú na konci tohto roka znamenať, že mnoho seniorov ostane bez kontaktu s rodinami. Aj preto sa mobilný operátor 4ka rozhodol okamžite reagovať na návrh Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, aby pomohol byť klientom zariadení sociálnych služieb a centier pre deti a rodiny v kontakte s blízkymi aspoň na diaľku.

Tip ako ušetriť: 4ka odmení zákazníkov za platbu kartou

Bratislava (16.10.2020)  – Ak sa zákazník rozhodne platiť za svoj paušál SLOBODA ∞+ automatickou platbou zo svojej karty, dostane ho každý mesiac len za 20 eur, namiesto pôvodných 22.

4ka rozšírila ponuku mobilných telefónov a pridala aj dva tablety

Bratislava (12.10.2020) – S príchodom nového mesiaca mobilný operátor 4ka rozširuje svoju ponuku mobilných telefónov a zároveň pridáva dva nové tablety.

Tento kontakt slúži výhradne pre potreby novinárov, všetky ostatné správy budú automaticky vymazané.

V prípade, ak ste zákazník 4ky a potrebujete pomôcť,  napíšte nám cez kontaktný formulár, prípadne nás neváhajte kontaktovať na Zákazníckej linke 4ky 0950 950 950, skrátený tvar 950.

 

Oddelenie korporátnej komunikácie

press@4ka.sk