SLOBODY SÚ EŠTE SLOBODNEJŠIE A VY NEOSTANETE
NIKDY BEZ DÁT
Vo 4ke ste si už zvykli na veľké objemy dát a teraz sme ich ešte upravili aby ste ich mali vždy dostatok a nikdy nepocítili dátové suchoty.
Nové zmeny k novým paušálom SLOBODA
nastanú automaticky už od 30.3.2023
Pre všetkých zákazníkov, ktorí si aktivujú alebo už dnes využívajú:
nový paušál SLOBODA alebo
kombináciu nového paušálu SLOBODA+ dátový balík DÁTA NAVYŠE
Dátové balíky DÁTA NAVYŠE k novým paušálom SLOBODA už s automatickou obnovou a bez zmeny ceny.
Dátové balíky budú:
- nezávislé - dátový balík k vášmu novému paušálu SLOBODA si môžete aktivovať kedykoľvek počas platnosti nového paušálu SLOBODA, a to:
- v jeden deň spolu s novým paušálom SLOBODA, t.j. aktivácia dátového balíka a nového paušálu SLOBODA prebehne naraz
- v ktorýkoľvek iný deň k novému paušálu SLOBODA, t.j aktiváciu dátového balíka môžete urobiť kedykoľvek k už aktívnemu/zakúpenému novému paušálu SLOBODA
- s automatickou obnovou – obsah dátového balíka sa automaticky obnoví vždy po 30 dňoch, ak máte dostatok kreditu. Ak nemáte dostatok kreditu automatická obnova dátového balíka k vášmu novému paušálu bude čakať dovtedy, kým si potrebný kredit na kúpu dátového balíka nedobijete. Ak máte nastavenú automatickú úhradu z platobnej karty, tak starosti s úhradou môžete hodiť za hlavu. Dátový balík sa uhradí priamo z vašej platobnej karty.
- za nezmenenú cenu - cena za každý dátový balík k vášmu novému paušálu SLOBODA i naďalej len za 5 €/30 dní.



Nový paušál SLOBODA alebo kombinácia nového paušálu SLOBODA + dátový balík DÁTA NAVYŠE bude možné:
- aktivovať opakovane aj počas 30 dní platnosti paušálu – ak prečerpáte obsah min/sms alebo dát vo svojom novom paušáli SLOBODA alebo SLOBODA + skôr ako za 30 dní, môžete si aktivovať/dokúpiť počas platnosti vášho nového paušálu:
- opakovane ten istý paušál
- aj iný paušál, napr. počas 30 dní ste mali aktívny pôvodný paušál a zároveň ste si dokúpili aj iný
Ako si aktivovať paušál počas platnosti:
- cez aktivačnú SMS na 950 s textom TERAZ (info v tabuľke nižšie)
- v zákazníckom portáli Moja zóna a v mobilnej aplikácii Moja 4ka,
- na predajných miestach 4ky
Aktivácia cez SMS počas platnosti paušálu:




Dokonalý prehľad v zákazníckom portáli Moja zóna alebo aplikácii Moja 4ka
Vďaka zákazníckemu portálu Moja zóna a mobilnej aplikácii Moja 4ka získate dokonalý prehľad o vašom telefónnom čísle priamo v smartfóne. Všetky vyššie uvedené úpravy uvidíte prehľadne zobrazené po prihlásení. Vybrané služby si môžete jednoducho aktivovať, deaktivovať alebo zmeniť podľa vašej potreby.