K novému mobilu zľava až 210€! Objednaj so SLOBODOU+ alebo SLOBODOU DÁTA a ušetri so 4kou.
Spolocnost
Róbert Plonka
Róbert Plonka
Riaditeľ zákazníckej starostlivosti

Kariéru v oblasti zákazníckeho servisu začal v roku 2000 na oddelení call centra a technickej podpory v spoločnosti Nextra, s. r. o. Podieľal sa na realizácii a vedení časti projektu centralizácie medzinárodných call centier spoločnosti Nextra do Bratislavy za účelom poskytovania multijazyčnej podpory zákazníkom. V rokoch 2006 až 2013 pôsobil na pozícii Customer Service Manager, kedy participoval na projekte implementácie nového CRM systému a tiež vybudoval oddelenie na spracovávanie reklamácií a riadenie retencie zákazníkov. Popri práci si doplnil vzdelanie absolvovaním štúdia na Fakulte manažmentu Univerzity Komenského v Bratislave, ktoré ukončil v roku 2012. Od roku 2013 pôsobí na pozícii riaditeľa zákazníckeho servisu, kde sa jeho zodpovednosť rozšírila o oddelenie dohľadového centra a oddelenie podpory obchodnej administratívy.