Najčastejšie otázky

Prechod z 3G na 4G

 

 

Ako vám vieme pomôcť?

3G sieť obchodného partnera končí a preto 4ka prechádza na rýchlejšiu a stabilnejšiu 4G sieť. Môžeš sa tešiť na zvýšenie rýchlosti v dátovaní, skvalitnenie dátovej služby, kratší čas načítavania webových stránok a videí, rýchlejšie sťahovanie/odosielanie fotiek a súborov, streaming hudby a možnosť využiť VoLTE / ViLTE od 4ky. Zároveň sa skvalitní prepínanie medzi vlastnou sieťou 4ky a sieťou obchodného partnera.

 

Prechod z 3G na modernú 4G sieť prebieha postupne podľa plánu v jednotlivých lokalitách Slovenska, a to v termíne od 18.1.2024 do 22.2.2024 vždy v nočných hodinách. Viac užitočných informácií o prechode nájdeš TU.

 

Ak po ukončení prechodu z 3G na 4G tvoje služby (volania alebo dáta) nefungujú, postupuj takto:

 

  1. Skontroluj typ zariadenia a uisti sa, že máš telefón s podporou 4G/5G. Zoznam zariadení podporujúcich iba 3G sieť nájdeš TU.
  2. Skontroluj si nastavenie siete v tvojom zariadení – najmä automatickú voľbu siete 4G/5G a automatickú voľbu operátora. Jednoduchý videonávod nájdeš TU. Ak radšej čítaš, textový návod nájdeš TU.
  3. Reštartuj si zariadenie resp. telefón.

 

Ak ti naše odporúčania nepomohli, zavolaj nám na zákaznícku linku 950 denne od 8:00 do 21:00 hodiny, alebo nám napíš cez kontaktný formulár.

 

© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.