4ka sa stala najobľúbenejšou telekomunikačnou spoločnosťou na Slovensku

V nezávislom prieskume zákazníckej skúsenosti a Najobľúbenejších značiek na Slovensku za rok 2020 sme vyhrali v kategórii Telekomunikácií. Ďakujeme!

16.02.2021

Všetci vo 4ke sa vám už viac než 5 rokov snažíme prinášať tie najlepšie mobilné služby. Našou prioritou je ponúknuť vám paušály s poriadnou porciou dát a zároveň maximálne zjednodušiť všetko od výberu nového paušálu až po pohodlné platby kartou.

Že to robíme správne, ukazujete vy, naši zákazníci. V rebríčku Najobľúbenejších značiek na Slovensku za rok 2020 nezávislej auditorskej spoločnosti KPMG sa 4ka dostala na 1. miesto v sektore Telekomunikácií. Ďakujeme!

Pokračujeme a snažíme sa byť ešte lepší

Podľa KPMG zákazníci v prípade 4ky pozitívne hodnotia najmä pomer “hodnoty za peniaze”. V rebríčku sme za posledný rok poskočili najmä v pilieroch “Čas a úsilie” a “Integrita”. Oceňujete atraktívne ceny, jednoduchú a jasnú komunikáciu alebo dôraz na mobilné dáta. 

Najlepší mobilný operátor

U nás vybavíte všetko online a cez Moju zónu

Dnes je viac, než kedykoľvek predtým dôležité, aby sme mohli všetky vybaviť aj bez nutnosti cestovať MHD alebo kontaktu s väčším počtom cudzích ľudí.

Novú SIM kartu 4ky na vyskúšanie našich služieb si kúpite online a kuriér vám u prinesie až priamo ku dverám. Rovnako pohodlný je výber niektorého z paušálov SLOBODA s veľkou porciou dát a voľných minút. V ponuke je dokonca aj neobmedzený paušál SLOBODA ∞ + len  za 20 eur.

Aktivujete si ho na webe 4ky v sekcii Moja zóna, alebo ešte jednoduchšie, cez aplikáciu Moja 4ka dostupnú pre Android, iOS a smartfóny od Huaweiu. 

Ak stále potrebujete pomoc

V prípade, že stále preferujete kontakt s predajcom tvárou v tvár, môžete zamieriť kamkoľvek v rámci našej predajnej siete. Nájdete nás na každej pošte alebo v predajniach Digitall a Mobilonline.

K dispozícii sme vám aj na čísle 950, alebo cez kontaktný formulár. Vďaka videonávodom a trikom, ako si rozdátovať nový telefón, si však tí skúsenejší pravdepodobne poradia aj sami. Nájdete ich v sekcii Pre nových zákazníkov.    

4ka nová SIM karta

V neposlednom rade vám pomáhame aj na našom Facebooku alebo vďaka Simci, online botovi, ktorý je tu pre vás 24 hodín denne a nájdete ho v spodnej časti webu 4ky. 

Za posledných 6 mesiacov zvládla poradiť už 100-tisícom z vás a len štvrtina potrebovala ďalšiu pomoc od živého agenta zákazníckej linky. Tak jednoduché je u nás nájsť nový paušál alebo mobil!

© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.