Najčastejšie otázky

Moja Zóna a Moja 4ka

 

 

Ako vám vieme pomôcť?

Do Mojej zóny sa môžeš zaregistrovať na našej webovej stránke. V pravom hornom rohu nájdeš ikonu Moja zóna alebo priamo do prehliadača zadáš túto URL adresu: www.4ka-sk/moja-zona/registracia

 

Na stránke „Registrácia používateľa“ zadaj svoju e-mailovú adresu, potvrď bezpečnostný prvok a klikni na tlačidlo „Potvrdiť“.

 

Na zadanú e-mailovú adresu sa automaticky odošle overovací e-mail s odkazom, na ktorý je potrebné kliknúť – najneskôr však do 15 minút. Po kliknutí budeš presmerovaný späť na stránku registrácie.

 

Ďalej pokračuj vo vyplnení svojho mena, priezviska a vyber si heslo. Hotovo! Tvoj účet v Mojej zóne je vytvorený.

 

Dobrý tip! Pozri si náš podrobný videonávod na registráciu do Mojej zóny.

 

Moja zóna podporuje platbu všetkými bežne dostupnými platobnými kartami. Svoju platobnú kartu si môžeš jednoducho uložiť. Všetky údaje o platobnej karte sú bezpečne uchované u nášho partnera Tatra banka a. s.

 

Najskôr si ulož platobnú kartu na stránke NASTAVENIA – PLATBY KARTOU, kde zadáš údaje platobnej karty. Potom si nastav preferovaný mesačný limit (je prednastavený na 500€ mesačne) a zapni si užitočné notifikácie platiteľa: SMS notifikácie o platbách a exspirácii platobnej karty. Celým nastavením ťa intuitívne sprevádzajú jednotlivé obrazovky Mojej zóny.

 

Následne si nastav automatickú platbu z karty, na výber máš z troch možností:

 

Dobitie kreditu pri poklese: kredit sa automaticky dobije z karty, napr. ak klesne pod 2 €.

 

Pravidelné dobitie kreditu: kredit sa automaticky dobije po určitom časovom intervale, napr. raz týždenne alebo mesačne.

 

Úhrada služieb: paušál alebo dátový balík GIGA s obnovou sa pri ďalšej automatickej obnove uhradí priamo z platobnej karty bez toho, aby si musel sledovať presný termín, kedy nastáva obnova služieb.

 

Áno, Moja zóna podporuje platbu všetkými bežne dostupnými platobnými kartami. Svoju platobnú kartu si môžeš jednoducho vložiť. Všetky údaje o platobnej karte sú bezpečne uložené u nášho partnera Tatra banka a. s.

 

Najskôr si ulož platobnú kartu na stránke NASTAVENIA – PLATBY KARTOU, kde zadáš údaje platobnej karty. Potom si nastav preferovaný mesačný limit (staticky je prednastavený na 500€ mesačne) a zapni si užitočné notifikácie platiteľa: SMS notifikácie o platbách a exspirácii platobnej karty. Celým nastavením ťa intuitívne sprevádzajú jednotlivé obrazovky Mojej zóny.

Následne si nastav automatickú úhradu služieb z karty, alebo využívaj dobitie kreditu jednorazovo z uloženej platobnej karty.

 

 

Všetky typy úhrad sa realizujú z uloženej platobnej karty. Všetky údaje o platobnej karte sú bezpečne uložené u nášho partnera Tatra banka a. s.

 

Najskôr si ulož platobnú kartu na stránke NASTAVENIA – PLATBY KARTOU, kde zadáš údaje platobnej karty. Potom si nastav preferovaný mesačný limit (je prednastavený na 500€ mesačne) a zapni si užitočné notifikácie platiteľa: SMS notifikácie o platbách a exspirácii platobnej karty. Celým nastavením ťa intuitívne sprevádzajú jednotlivé obrazovky Mojej zóny.

 

Následne si nastav automatickú platbu z karty, konkrétne:

 

Úhrada služieb: paušál alebo dátový balík GIGA s obnovou sa pri ďalšej automatickej obnove uhradí priamo z    platobnej karty bez toho, aby si musel sledovať presný termín, kedy prichádza k obnove služieb.

 

Dobitie kreditu pri poklese: vďaka tomuto nastaveniu nikdy nebudeš s kreditom na nule, aktivuje sa pod poklesnutí kreditu pod určitú úroveň, napr. pod 2 €.

Nastavenie odporúčame najmä v prípade, ak máš od 4ky paušál a potrebuješ zakúpiť službu, ktorá sa uhradí z kreditu – napríklad lístok na MHD, prémiové SMS, súťaže, hlasovanie a podobné.

 

Pravidelné dobitie kreditu: pri tomto spôsobe navýšenia kreditu si zvolíš frekvenciu (týždenne, mesačne), začiatok dobíjania a sumu, o ktorú sa tvoj kredit pravidelne navýši.

Jednotlivé nastavenia pre automatickú platbu z karty si môžeš pozrieť v Mojej zóne.

 

Ak si zabudol heslo do svojho účtu v Mojej zóne, klikni v časti Prihlásenie na „Obnovenie hesla“.

 

V prvom kroku uveď svoje Prihlasovacie Meno, v ďalšom kroku si vyber spôsob overenia hesla (cez SMS správu alebo e-mail).

 

Pri voľbe e-mail ti 4ka doručí z adresy noreply@4ka.sk unikátny odkaz, ktorý ťa presmeruje naspäť do Mojej zóny do tretieho kroku, kde zadáš Nové Heslo. Hotovo! Heslo je zmenené, môžeš si užívať výhody Mojej zóny.

 

Vedel si, že v Mojej zóne alebo appke Moja 4ka si vieš kedykoľvek zmeniť služby bez viazanosti a bez sankcií?

 

Overenie stavu kreditu alebo obnovy služieb si vieš overiť aj offline prostredníctvom SMS príkazu.

 

Pre úspešnú úhradu z platobnej karty ti odporúčame overiť, či:

- platobná karta má umožnené internetové nákupy,

- disponuješ prostriedkami na účte/karte a neprekročil si nastavené denné/mesačné limity pre danú  

  platobnú  kartu,

-  platobná karta neexspirovala (dátum exspirácie je na prednej strane platobnej karty),

-  platobná karta je podporovaná,

- postupuješ v zmysle odporúčaní tvojej banky,

 - vykonal si korektné overenie platby v prípade, ak tvoja banka vyžaduje a používa dodatočné zabezpečenie overenia platby, napr. 3D secure kód alebo push notifikáciu v aplikácii banky, kde je overenie potrebné manuálne zadať/potvrdiť.

 

Užitočné tipy pre správne použitie internetového prehliadača:

- nepoužívaj nepodporovaný prehliadač Internet Explorer,

- nepoužívaj rozšírenia (prídavné moduly/add-ons) ako blokátory reklám (AdBlock, a pod.)

- alebo také, ktoré manipulujú s cookies či dočasnými súbormi v prehliadači,

- nepoužívaj tlačidlo “Späť” v prehliadači, ale klikaj na ovládacie prvky zobrazené na stránke,

- nepoužívaj internetový prehliadač v režime prísnej ochrany,

- po zrealizovaní platby v procese úhrady nezatváraj záložku prehliadača na stránke platobnej brány a počkaj na presmerovanie späť na stránku www.4ka.sk, na ktorej sa dokončí proces úhrady a zobrazí sa potvrdenie o úhrade tvojich služieb,

- dokonči rozpracovanú platbu čo najskôr; vzhľadom k limitom bankových rozhraní a aplikácií ideálne do 3 minút.

 

Históriu dobití a platieb nájdeš v Mojej zóne v časti História dobití.

 

Pre každú úspešne zrealizovanú transakciu prostredníctvom daného účtu existuje doklad „Potvrdenie o prijatí platby“ dostupný v Mojej zóne v časti História dobití, a to štandardne do niekoľkých minút. Doklad o úhrade si môžeš stiahnuť ako PDF súbor.

 

Pre zamietnuté transakcie, ako aj transakcie v stave „spracováva sa“, nie je doklad dostupný. Doklad o úhrade neslúži ako daňový doklad. V detaile každej transakcie je tiež unikátny variabilný symbol zákazníka, ktorý uľahčí identifikáciu pri riešení danej požiadavky v prípade kontaktovania Zákazníckej linky 950.

 

V Mojej zóne máš pod kontrolou viaceré telefónne čísla, či už sú to čísla tvojej rodiny alebo firemné čísla. Ušetri si čas a rob veci online.

 

V Mojej zóne vybavíš :

  • Aktiváciu služieb 
  • Nastavenie automatických platieb
  • Prehľad platieb a faktúr
  • Kontrolu spotreby a zostatku
  • Správu čísel celej rodiny/firmy
  • Dobitie kreditu

 

Zaregistruj sa do Mojej zóny a uži si 4ku bez viazanosti pohodlne z domu.

 

Ak uprednostňuješ mobilné aplikácie, využi služby našej appky Moja 4ka.

 

 

 

 

© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2024 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.