Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Moja zóna poskytuje inovatívne funkcie, vďaka ktorým si vybavíte takmer všetko pohodlne z domu – online. Moja zóna ponúka tieto výhody:

- prehľad spotreby
​- aktuálny zostatok kreditu a predplatených MIN/SMS a dát
- aktivácia služieb
​- jednorazové dobitie aj viacerých telefónnych čísel súčasne
​- uloženie platobnej karty vám zjednoduší a urýchly dobitie kreditu
​- prehľad histórie dobití a platieb a príslušných faktúr
​- nastavenie  automatickej úhrady služieb z platobnej karty
​- nastavenie automatického dobitia kreditu z platobnej karty 
​- správu viacerých telefónnych čísel

Zaregistrujte sa do Mojej zóny hneď teraz.

Moja zóna podporuje platbu všetkými bežne dostupnými platobnými kartami. Vašu platobnú kartu si môžete jednoducho uložiť. Všetky údaje o platobnej karte sú bezpečne uložené u nášho partnera Tatra banka a. s.

Uložiť platobnú kartu

Následne si nastavte automatickú platbu z karty, konkrétne:

Úhrady služieb (váš paušál alebo dátový balík GIGA s obnovu sa pri dalšej automatickej obnove uhradí z platobnej karty)
 

Jednotlivé nastavenia pre automatickú platby z karty nájdete TU.

Históriu dobití a platieb nájdete v Mojej zóne v časti História dobití.

Moja zóna podporuje platbu všetkými bežne dostupnými platobnými kartami. Vašu platobnú kartu si môžete jednoducho uložiť. Všetky údaje o platobnej karte sú bezpečne uložené u nášho partnera Tatra banka a. s.

Uložiť platobnú kartu

Následne si nastavte automatickú platbu z karty, na výber máte z dvoch nastavení:

Dobitie kreditu pri poklese (kredit sa automaticky dobije z karty napr. ak klesne pod 2 €)
Pravidelné dobitie kreditu (kredit sa automaticky dobije napr. raz týždenne alebo mesačne)
 

Jednotlivé nastavenia pre automatickú platby z karty nájdete TU.
 

Súhrnná faktúra je bezplatná služba, ktorá umožňuje zákazníkom 4-ky pre platby v Mojej zóne generovanie jednej súhrnnej faktúry za kalendárny mesiac, namiesto zjednodušeného daňového dokladu generovaného po každej zrealizovanej transakcii.

Každé dobité telefónne číslo z konta v Mojej zóne sa automaticky dostane do Súhrnnej faktúry. Zo Súhrnnej faktúry nie je možné vyňať žiadne dobité čísla. Telefónne čísla, ktoré si môžem dobíjať z Mojej zóny, nie sú nijako obmedzené.

Aktuálne nie je služba Súhrnnej faktúry dostupná pre Fyzické osoby, je určená výhradne pre subjekty s platným slovenským IČO-m.

Pre každú úspešne zrealizovanú transakciu je doklad „Potvrdenie o prijatí platby“ dostupný v Mojej zóne v časti História dobití, a to štandardne do niekoľkých minút. Doklad o úhrade si môžete stiahnuť ako PDF súbor. Pre zamietnuté transakcie ako aj transakcie v stave spracováva sa, nie je doklad dostupný. Doklad o úhrade neslúži aj ako daňový doklad. V detaile každej transakcie je tiež unikátny variabilný symbol zákazníka, ktorý uľahčí identifikáciu pri riešení danej požiadavky v prípade kontaktovania Zákazníckej linky 950.