Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Všade na Slovensku dátujete za jednotnú cenu 1 cent za 1 MB prenesených dát.

Neváhajte vyskúšať aj dátový balík GIGA s obonvou, s ktorým získate až 1 GB dát v celej SR len za 2 €/30 dní. SMS pre kúpu balíka s automatickou obnovou SMS v tvare GIGA na číslo 950. Typ dátového balíka GIGA s obnovou (GIGA EU alebo GIGA DOMA) sa aktivuje automaticky podľa programu služieb:

GIGA EU (1 GB v celej SR a  z toho 0,75 GB v EÚ)
sa aktivuje pre program služieb Moja EÚ (napr. ak využívate nové paušály SLOBODA okrem SLOBODA DÁTA).

GIGA DOMA (1 GB v celej SR)
sa aktivuje pre program služieb Moja 4ka (napr. ak využívate nový paušál SLOBODA DÁTA).

Dátovanie z kreditu je spoplatnené v zmysle platného Cenníka služieb.
Viac informácií o dátových balíkoch nájdete na stránke www.4ka.sk/datove-baliky.

Zistíte to podľa názvu siete alebo typu siete na dispeleji vášho mobilného telefónu. Ak na displeji svojho telefónu pri názve operátora, alebo pri ikone sily signálu máte zobrazené:
 
- 3G (H, H+) alebo Orange nachádzate sa v národnom roamingu
- 4G (LTE) alebo 4ka nachádzate sa v sieti 4ky

Skontrolujte vo Vašom zariadení nasledovné:

1. Skontrolovať zariadenie-podpora 4G/LTE/3G
2. Prístupový bod APN nastavte na Internet. Viac informácií o tomto nastavení nájdete na stránke https://www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni v časti Nastavenie siete 4KY a dát
3. Zapnuté mobilné dáta
4. Zapnutý dátový roaming
5. Režim siete nastavený na automaticky
6. Skontrolovať pokrytie vo Vašej oblasti
7. Pri DUAL SIM zariadeniach je dôležité, aby ste mali povolené dáta pre 4ku SIM (Správa dvoch kariet)
8. Po overení nastavení urobiť reštart telefónu
9. Krížový test (vyskúšajte SIM v inom zariadení)
Ak nepomôžu tieto kroky, napíšte nám cez online chat v čase od 08:00  do 18:00  alebo cez kontaktný formulár.

Skontrolujte vo Vašom zariadení nasledovné:

1. Skontrolovať zariadenie-podpora 4G/LTE/3G
2. Prístupový bod APN nastavte na Internet. Viac informácií o tomto nastavení nájdete na stránke https://www.4ka.sk/nastavenia-zariadeni v časti Nastavenie siete 4KY a dát
3. Zapnuté mobilné dáta
4. Zapnutý dátový roaming
5. Režim siete nastavený na automaticky
6. Skontrolovať pokrytie vo Vašej oblasti
7. Pri DUAL SIM zariadeniach je dôležité, aby ste mali povolené dáta pre 4ku SIM (Správa dvoch kariet)
8. Po overení nastavení urobiť reštart telefónu
9. Krížový test (vyskúšajte SIM v inom zariadení)
Ak nepomôžu tieto kroky, napíšte nám cez online chat v čase od 08:00  do 18:00  alebo cez kontaktný formulár.

Odhadované maximálne rýchlosti internetu v rámci SR sú: 

50/10 Mbit/s v 4G/LTE sieti 4ka,
20/1,5 Mbit/s v 3G sieti obchodného partnera,
192/96 kbit/s v 2G sieti 4ka.

Odhadovaná maximálna rýchlosť je reálne dosiahnuteľná rýchlosť v skutočných a priaznivých užívateľských podmienkach.