Byť SMART sa oplatí! Získajte naše paušály za výhodnejšiu cenu. VIAC INFO
S radosťou vám oznamujeme, že optická sieť 4ka, v mestskej časti Nitra - Zobor,
bola oficiálne spustená do prevádzky. To znamená, že vaša objednaná služba je
od tejto chvíle plne funkčná a môžete ju naplno využívať.
Vo vašej domácnosti si tak môžete začať naplno užívať neobmedzené sťahovanie,
streamovnaie aj surfovanie s rýchlosťou až do 1Gbit/s.
kúpou televíznej služby k vášmu internetu získate ešte viac a za lepšiu cenu? Ak ste si objednali iba internet, máte možnosť svoju službu rozšíriť o televíziu a získať tak cenovo výhodnejší DUO balík:
Viac informácií o 4KA TV nájdete na www.4ka.sk/tv
Pokojne nás kontaktujte a radi ich zodpovieme na informačnej linke 0950 300 300, v pracovných dňoch od 8:00 do 16:30, alebo na Zákazníckej linke 0950 950 950, denne od 8:00 do 21:00 hod, či na našich predajných miestach.
Najčastejšie otázky
Všetky objednávky sme posunuli na inštalačnú firmu Nitranet. V prípade, že sa Vám dodnes nikto neozval, kontaktujte nás. Vašu objednávku preveríme a zabezpečíme Vám termín v inštalačnej firme. Zoznam kontaktov je uvedený tu.
Objednávku môžete spísať prostredníctvom obchodníka v teréne - Veronika Čentešová 0950040655, na pobočke 4KA Centra na Štúrovej 22 v Nitre, na webe www.4ka.sk prípadne zavolať na call centrum 0950 300 300.
Ak ste si objednali službu televízie aj so set top boxom, boli ste informovaný o možnosti jeho vyzdvihnutia v 4KA CENTRE v Nitre. Adresa pobočky: VBC Nitra, Štúrova 22. Ak ste si ho neprevzali, môžete tak urobiť v čase otváracích hodín pobočky: 4KA CENTRUM, VBC Nitra,Štúrova 22. Ak Vám nevyhovuje osobné vyzdvihnutie, kontaktujte linku 950 a set top box Vám zašleme kuriérom na Vašu adresu.
Prístupové kódy sme zákazníkom zaslali sms/mailom. V prípade, že Vám neboli doručené kontaktujte linku 950 a opätovne Vám ich prepošleme.
Optická sieť je už v oficiálnej prevádzke. Prvá faktúra zákazníkom bude vystavená v mesiaci jún 2025. Následne je faktúra doručovaná mesačne najneskôr do 10. dňa v mesiaci.
Ak už máte službu nainštalovanú, môžete svojho súčasného operátora požiadať o výpoveď kedykoľvek.
Áno. Službu Vám nainštalujeme v čo najskoršom možnom čase a zabezpečíme výpoveď u Vášho súčasného poskytovateľa. Výpovedné podmienky sa riadia podľa vašej platnej zmluvy u súčasného operátora.
Všetky aktívne prípojky sú plne funkčné. V prípade nefunkčnosti služby je potrebné nahlásiť nefunkčnosť na linke 950, kde Vás operátor bude informovať o postupe.
Všetky aktívne prípojky sú plne funkčné. V prípade nefunkčnosti služby je potrebné nahlásiť nefunkčnosť na linke 950, kde Vás operátor bude informovať o postupe.
Spoločnosť SWAN, a.s., so sídlom Landererova 12, 811 09 Bratislava – mestská časť Staré Mesto, IČO: 35 680 202, (ďalej len ako „SWAN“), ako podnik, uzatvorila s Vami, ako Účastníkom, Zmluvu o poskytovaní služieb uzatvorenej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov Podniku (ďalej len ako „Zmluva“), predmetom ktorej je záväzok spoločnosti SWAN poskytovať Účastníkov elektronické komunikačné služby a záväzok Účastníka za užívanie týchto elektronických komunikačných služieb riadne a včas platiť dohodnutú cenu.
Týmto oznamujeme, že Zmluva nadobudla účinnosť dňa 01.06.2025 (ďalej len ako „Deň účinnosti“), teda v zmysle bodu 4.1. Zmluvy dňom, kedy elektronická komunikačná sieť spoločnosti SWAN bude uvedená do prevádzky. Spoločnosť SWAN v súlade s uvedeným bodom Zmluvy túto skutočnosť zverejnila aj na svojom webovom sídle (www.4ka.sk).
Odo Dňa účinnosti Zmluvy: