Byť SMART sa oplatí! Získajte naše paušály za výhodnejšiu cenu.  VIAC INFO 

Produktové zmeny

Informácie o produktových zmenách
od 1.4. 2022

 

Vážený zákazník,

ďakujeme Vám za dôveru a využívanie našich služieb. Veľmi nám záleží na Vašej spokojnosti, preto sa dlhodobo snažíme vylepšovať ich kvalitu a prinášať moderné inovácie, čoho dôkazom je aj navyšovanie rýchlostí internetových služieb a tiež spustenie novej televíznej platformy.

Doteraz sa nám darilo udržať ceny stabilné aj napriek našim dlhodobo rastúcim nákladom. Vývoj situácie na trhu však spôsobil, že sme nútení pristúpiť k úprave podmienok a cien nami poskytovaných služieb, aby sme mohli aj naďalej zachovávať ich kvalitu a ich ďalší kvalitatívny posun.

Uvedomujeme si, že zvyšovanie cien nie je pre vás príjemné a máte k nemu veľa otázok. Dôvodom na zvýšenie cien je rast našich nákladov v súvislosti so zvýšením poplatkov za energie, s vysielacími právami televíznych kanálov, s rastúcou mierou inflácie, ale aj so zvýšenými nákladmi spojenými s výstavbou a modernizáciou siete.

Preto sme pre vás zároveň pripravili vylepšenie parametrov vybraných služieb a veríme, že vám prinesú vyšší komfort a úžitok.

Pri zmene ceny dôjde k podstatnej zmene zmluvných podmienok, preto v zmysle ustanovenia § 87 ods. 9 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách máte ako účastník právo na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní verejných služieb bez sankcií a bez toho, aby Vám vznikli akékoľvek ďalšie náklady, ak neakceptujete tieto podstatné zmeny zmluvných podmienok, a to do jedného mesiaca od oznámenia tejto podstatnej zmeny.

Ak na platbu Vašej faktúry využívate trvalý príkaz alebo inkaso, nezabudnite si, prosím, upraviť platobné údaje, resp. zmeniť limit inkasných platieb.

 

Čo všetko sa zmení

1. Od 1.4.2022 dochádza k zvýšeniu cien a poplatkov pre nasledovné služby.

Služba Zvýšenie mesačného poplatku o:
Optický internet 1€ s DPH
Neobmedzený internet (Vysokorýchlostný internet) 1€ s DPH
5G internet 1€ s DPH
LTE Internet – platí len pre neviazaných zákazníkov 1€ s DPH
Internet MW 1€ s DPH
Digitálna televízia 2€ s DPH
Káblová televízia 2€ s DPH
Internetová televízia 2€ s DPH
Kombinácia balíkov služieb DUO (internet a TV) 2€ s DPH

 

 

2. Od 1.4.2022 zároveň dochádza k úprave cenníkových položiek, končiacich na xx,99€, resp. xx,90€, a to zaokrúhlením na celé eurá nahor, v zmysle Cenníkov služieb, platných k 1.4.2022.

 

3. Od 1.4.2022 navyšujeme rýchlosti v rámci služby Optický internet nasledovne:

Služba - optický internet Max. rýchlosť
sťahovania/odosielania dát
v Mb/s
do 31.3. 2022
Max. rýchlosť
sťahovania/odosielania dát
v Mb/s
od 1.4.2022
S 50/5 50/10
M 300/30
70/7
400/40
80/20
L 600/60
100/10
800/80
100/30
XL 1000/100 1000/200

 

Navýšenie rýchlostí pri ostatných optických internetových službách nájdete TU

 

 

4. Pridávame viac televíznych kanálov a to nasledovne:

Služba Počet nových TV kanálov od 1.4. 2022
S +1 (LEO)
M +2 (MTV, LEO Gold HD)
L +4 (MTV 80, MTV 90, CNBC HD, SKY NEWS)
XL +2 (CNBC HD, SKY NEWS)

 

Zmena sa prejaví u zákazníkov s televíznou službou na optickej sieti a pri internetovej TV.

 

 

Aké ďalšie zmeny prinášame?

5. Od 1.4.2022 zvyšujeme limit pre prenos dát plnou rýchlosťou z maximálneho objemu 150 GB dát na maximálny objem 250GB dát v ktoromkoľvek smere (in alebo out) za 1 kalendárny týždeň pre LTE internet.

6. Pre zákazníkov služby Balík DUO v mestách Šahy a Zvolen navyšujeme rýchlosti od 1.4.2022. Viac info TU

7. Pre zákazníkov služby Káblová televízia  v meste Lučenec, dochádza od 1.4.2022 k zvýšeniu mesačného poplatku za službu Káblová televízia – rozšírený balík o 2,20€ s DPH.

8. Od 1.4. 2022 zároveň dochádza k úprave Ďalších poplatkov a Doplnkových služieb, viac informácii v cenníkoch, platných k 1.4.2022.

Všetky vylepšenia poskytovaných služieb sa prejavia automaticky, z vašej strany nie je potrebná žiadna aktivita.

 

Cenníky platné k 1.4. 2022 TU

 

 

Kontaktujte nás

V prípade ďalších otázok alebo nejasností, Vám doplňujúce informácie radi poskytneme počas pracovných dní v ktoromkoľvek SWAN CENTRE 

alebo na bezplatnej informačnej linke 0800 888 888 denne od 08:00 do 21:00 alebo cez kontaktný formulár:

NAPÍŠTE NÁM

Najčastejšie otázky

Všetky zmeny parametrov vybraných služieb nastanú automaticky k 1. 4. 2022.

Dôvodom na zvýšenie ceny je rast našich nákladov v súvislosti so zvýšením poplatkov za energie, s vysielacími právami televíznych kanálov domácich i zahraničných vysielacích spoločností, s rastúcou mierou inflácie, s nárastom jednotkových nákladov, ale aj so zvýšenými nákladmi spojenými s výstavbou a modernizáciou siete.

Áno, môžete sa s nami dohodnúť aj na zrušení iba časti služieb. V takom prípade s vami uzatvoríme novú zmluvu s novou dobou viazanosti. S vašou požiadavkou vám radi pomôžeme vo SWAN CENTRE alebo telefonicky na Zákazníckej linke 0650 123 456.

Všetky zmeny poplatkov sa prejavia vo faktúre za mesiac apríl 2022a dotknú sa vášho prvého fakturačného obdobia po tomto dátume.

Ak na platbu vašej faktúry využívate trvalý príkaz alebo inkaso, nezabudnite si, prosím, upraviť platobné údaje, resp. zmeniť limit inkasných platieb

Pokiaľ ste zákazníkom služby DUO balík, teda využívate internetovú aj televíznu službu na jednej adrese, potom sa mesačný poplatok za kombináciu oboch služieb zvýši o 2 € mesačne.

Podľa zákona máte nárok na odstúpenie od zmluvy aj počas viazanosti a to bez sankcii a pokút do 1 mesiaca odo dňa oznámenia týchto zmien.