Blog

Blog

Robte všetko pohodlne online v Mojej zóne!

Predajné miesta 4ky sú k vám zo všetkých mobilných operátorov na Slovensku najbližšie. Obslúžime vás totiž na viac než 1500 pobočkách Slovenskej pošty vo vašom meste alebo obci.

Prečo by ste však mali niekam chodiť, keď sa TO. dá vybaviť pohodlne cez internet? Všetko podstatné zvládnete aj na webe www.4ka.sk. Pre zákazníkov je určený samoobslužný portál Moja zóna. Tu zistíte vašu spotrebu, dobijete si kredit alebo aktivujete niektorý z nových dátových paušálov TO.

Registrácia e-mailom

Po vytvorení účtu si svoje konto spárujte z vašim telefónnym číslom od 4ky. Budete potrebovať iba SMS kód, ktorý vám bezplatne zašleme. Po prihlásení môžete začať využívať všetky výhody, ktoré Moja zóna ponúka.

Kontrola spotreby

Stačí len zopár kliknutí v menu na Spotreba  Aktuálny zostatok a hneď prehľadne vidíte aktuálnu výšky kreditu či objem voľných a prečerpaných dát. Tiež si môžete skontrolovať, koľko ste v ktorý deň predátovali, presmskovali či prevolali, a to na sekundu presne. Kliknutím na Spotreba ⇒ Podrobný výpis tak budete mať vždy dokonalý prehľad o svojej spotrebe dát, volaní a odoslaných SMS.

Moja zóna - Aktuálny zostatok kreditu

Nastavte si všetko tak, ako vám to vyhovuje

So 4kou môžete využívať svoj mobil naplno a bez starostí. Stačí si uložiť v Nastaveniach  Platobné karty údaje z vašej platobnej karty, ktoré môžete použiť na úhradu služieb 4ky. Cez Moju zónu potom môžete využiť hneď tri spôsoby úhrady za mobilné služby 4ky. Tým prvým je klasické jednorazové dobitie zvolenou sumou v časti Dobite  Jednorazové dobitie.

Pre seba či svoje deti však môžete nastaviť aj jednoduché pravidlá, ktoré vám pomôžu udržať všetky výdavky za mobilné služby pod kontrolou. Kredit sa môže navýšiť automaticky, napríklad vždy na začiatku nového mesiaca, povedzme o 10 eur, stačí kliknúť na Dobite ⇒ Pravidlá a dobitia  a zadať svoje tel. číslo a z rozbalovacieho zoznamu vyberte možnosť ⇒ „Dobitie kreditu v stanovený deň“. Tu si zvolíte sumu, dátum a čas, kedy sa má kredit dobiť a platba prebehne automaticky z platobnej karty cez zabezpečený systém partnerskej banky.

Výhodnou alternatívou je automatické dobitie, ak kredit klesne pod vami nastavenú hodnotu, choďte na Dobitie ⇒ Pravidlá a dobitia ⇒ zadajte svoje tel. číslo ⇒ z rozbalovacieho zoznamu vyberte možnosť ⇒ „Dobitie kreditu pri poklese“. Tu si nastavíte hodnotu dobitia, o ktorú sa kredit navýši, ak klesne napr. pod 2 eurá. Toto riešenie zaručí, že sa vám kredit nikdy neminie a tak sa vždy budete môcť dovolať svojim najbližším. Samozrejme, pri všetkých spôsoboch obnovy si môžete nastaviť maximálny mesačný rozpočet ako poistku, cez ktorú nechcete prekročiť. Nikdy tak už za služby mobilného operátora nezaplatíte viac, ako si vopred stanovíte.

Moja zóna 4ka.sk - nastavenie pravidiel automatického dobitia kreditu a paušálov TO.

Ide TO. aj automaticky

Cez zákaznícky portál Moja zóna si môžete aktivovať aj niektorý z nových paušálov TO., ktoré ponúkajú naozaj gigantické porcie dát v mobile už od 7,50 eur na 30 dní. Pre ich aktiváciu v Mojej zóne zamierte do položky Aktivácie  Nastavenie pravidelnej obnovy služieb, kde si môžete jedným kliknutím zapnúť alebo vypnúť automatickú obnovu paušálov TO., či dátových balíkov GIGA a GIGA PLUS.

Aj pri dátových paušáloch TO. si môžete v Mojej Zóne nastaviť automatickú úhradu z platobnej karty. Kliknite na Dobitie  Pravidlá a dobitia, vyplňte tel. číslo, na ktoré chcete paušál TO. aktivovať a z rozbalovacieho zoznamu vyberte možnosť ⇒ „Platba za TO. kartou“. Paušál sa vám pravidelne automaticky obnoví priamo z platobnej karty. Nemusíte tak už nikdy viac riešiť vysoké faktúry za mobil, či sledovať výšku kreditu a budete si tak môcť užívať surfovanie na internete úplne bez starostí.

Zdielať článok:

Facebook Twitter Google