Ďakujeme za vašu podporu! 4ka je opäť TOP značkou v sektore telekomunikácií

Spolu sme to opäť dokázali. Vďaka vám je 4ka najobľúbenejšou značkou spomedzi všetkých operátorov. Už druhý rok po sebe!

09.03.2022

Vo 4ke sa neustále snažíme zlepšovať naše služby tak, aby boli kvalitné, čo najvýhodnejšie a všetky nevyhnutné formality vás stáli čo najmenej drahocenného času. 

Že sa nám to darí, potvrdzuje aj ocenenie renomovanej auditorskej spoločnosti KPMG. 

4ka sa totiž za rok 2021 znova stala Najobľúbenejšou značkou na Slovensku v sektore Telekomunikácií.

Najlepšie SK firmy

Umiestnenie v rámci sektora - Telekomunikácie, Zdroj: KPMG

Rovnakú pozíciu sme medzi slovenskými operátormi obsadili aj v roku 2020. Za dôveru vám zo srdca ĎAKUJEME! 

Skvelé ceny, výborná komunikácia a dôraz na dáta

“Za vedúce postavenie 4ky môžu výhodné ceny a zameranie na jednoduchú a jasnú komunikáciu zrozumiteľných produktov. Dáva dôraz na mobilné dáta, ktoré sú pre klientov stále dôležitejšie. Najviac boduje v pilieri Čas a úsilie,” znie hodnotenie KPMG. 

Pridávajú sa však aj skutoční Štvorkári, ktorí slovenské firmy v prieskume hodnotili. 

4ka recenzie

Moderné paušály SLOBODA ponúkajú voľné minúty a SMS, ale hlavne obrovskú porciu dát, ktoré môžete využiť na čokoľvek chcete.  

Vďaka nim sa už nebudete musieť obmedzovať – 11 GB, 16 GB alebo dokonca neobmedzený objem dát v SLOBODE NEKONEČNO+ poslúžia na sociálne siete, videohovory s rodinou, streamovanie hudby či podcastov alebo dokonca hodiny a hodiny nových seriálov na Netflixe priamo v mobile. 

Paušály SLOBODA navyše teraz môžete mať len za 4 eurá na prvých 30 dní. Noví Štvorkári si ich tak budú môcť vyskúšať za výhodných podmienok. 

Sme tu stále pre vás

KPMG vysoko hodnotí aj zákaznícky servis 4ky. Tie správne informácie na webe 4ky vám pomôže nájsť naša Simča – chatovací bot vybavený umelou inteligenciou, ktorý maká 24 hodín denne, 7 dní v týždni a nikdy vás nenechá čakať v rade.

Nájdete ho v pravom dolnom okraji webu 4ky. 

4ka zákaznícka linka

Kontaktovať nás však môžete aj tradičnými cestami. Napríklad telefonicky na linke 950, kde vám s akýmkoľvek problémom pomôže živý operátor. K dispozícii sú vám aj naše sociálne siete alebo rázcestník plný návodov – od nastavenia mobilu až po zmenu kontaktných údajov, napríklad vašej adresy. 

Novým Štvorkárom pomôžu aj inštruktážne videá a v samostatnej sekcii. Ako začať používať internet so SIM kartou od 4ky? Ako si skontrolovať spotrebu a výšku kreditu? Čo robiť pri ceste do zahraničia? Nájdete tu všetky odpovede!

Moja zóna namiesto preplnených kamenných pobočiek

Nikto už nechce hľadať predajne operátora v obchodných centrách. Nový paušál alebo platbu za existujúce služby vo 4ke vybavíte aj z pohodlia gauča. 

Zvládnete to na webe v Mojej zóne alebo vďaka mobilnej aplikácii Moja 4ka dostupnej pre Android, iOS alebo smartfóny od Huawei.  

© 2022 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.
© 2022 SWAN, a.s. Všetky práva sú vyhradené.